שיפוץ בניין חיצוני

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

 

אחת הדרכים להעלות ערכם של נכסים קיימים, הינה ביצוע שיפוץ בניין חיצוני כאשר לשם התהליך: יש לרתום את כלל הדיירים הגרים בבניין, עבור הסכמה כללית על שיפוצים. מלבד הרתמות כמעט אבסולוטית של הדיירים לשיפוץ, יש לקבל את כלל האישורים הדרושים על מנת להתחיל בשיפוץ, כמו גם לבחור קבלן מורשה שינהל את התהליך ביד רמה.

שיפוץ בניין חיצוני – מה זה כולל?

אם אתם מתכננים שיפוץ בניין חיצוני המגורים שלכם וזאת גם על מנת להעלות את ערך הנכס כמו גם כדי לחיות במרחב אישי נעים יותר – כדאי שתכירו את התהליכים נעשים בדרך כלל על ידי קבלני שיפוצים בעת שיפוץ בניין:

בניית תכנית הנדסית – כל מבנה שעובר שיפוצים מחויב בהצגת תכנית הנדסית בפני מהנדס העיר או בפני מועצות ורשויות מקומיות. בחרו חברת בנייה טובה אשר תוכל לספק לכם גם את אנשי המקצוע המומחים עבור השיפוץ, כמו גם מהנדסים וקוסנטרקטורים שיוכלו לבצע תכנית הנדסית טובה, חכמה וראויה.

חיזוק – מבנים ישנם שנמצאים במקום יותר מ 20 שנים, זקוקים במקרים רבים לחיזוק תומכות ועמודים. במקרים כאלה יש לבצע חיזוק מבנה על ידי מוטות פלדה, חידוש קורות תמיכה וביצוע שלל פעולות שנודעו להבטיח כי המבנה יישאר עומד ויציב במקומו.

איטום – עוד ידוע כי מבנים עתיקי יומין סובלים בדרך כלל גם מנזילות, רטיבות ועובש, מה שקורה עקב איטום תקול. במקרה כזה יבצע קבלן איטום מחודש על ידי יריעות ביטומניות או על ידי זפת ושאר אמצעים לאיטום גגות מסוגים שונים. במקרים בהם הנזילות נובעות ממרזבים, יבצעו המומחים החלפת מרזבים באופן מקצועי ובטוח.

צביעת המבנה – כאשר צבעו של המבנה מתכער והופך לישן, רצוי מאד לבצע צביעת בניין מקצועית, תוך צביעת משקופים והקניית מראה חדיש ונעים למבנה.

החלפת תשתיות – במידה והתשתיות במבנה תקולות וישנות, ניתן באמצעות קידוח בטון להחליף במבנה תשתיות מים וחשמל. כיום החלפת תשתיות נעשית בקלות על ידי המקצוענים אשר באמצעות כלי עבודה מתקדמים: מבצעים את ההחלפה במהירות ועל הצד הטוב ביותר.

שיפוץ חדרי מדרגות – פעולה נוספת שנהוג לבצע בעת שיפוץ בניין חיצוני הינה שיפור מראה חדר המדרגות. חברות בנייה המומחיות בתחום, יבצעו החלפת מרצפות, צביעת קירות, שיפוץ מעליות, תיקון מדרגות ועיצוב המרחב החיצוני והציבורי של המבנה.

לסיכום, כל בניין דורש עיצוב ותהליכי שיפוץ אחרים ממשנהו. עם זאת, הפעולות בהן נקבנו כאן הנדרשות בעת שיפוץ בניין חיצוני – הן כאלה שחשוב להכיר על מנת לקבל יותר אינדיקציה אודות מה כולל שיפוץ בניין.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!