שטח אדמה למכירה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

שטח אדמה למכירהמציאת שטח אדמה למכירה היא לא משימה פשוטה וישנם דברים רבים שצריך לבדוק ולברר באופן יסודי לפני שמבצעים איזו שהיא פעולה בנושא. ישנן כמה דרכים למציאת שטח למכירה אך בכל מקרה הקניה תהיה כרוכה בבירוקרטיה רבה ומתישה ועל כן מומלץ לבצע אותה דרך אנשים שמבינים בתחום זה. השיטה הראשונה לקניית קרקע היא דרך מנהל מקרקעי ישראל אשר מוציא מדי כמה חודשים מכרז שאפשר להשתתף בו וכל מי שמעוניין יכול להציע מחיר ולהיכנס לרשימת המתעניינים. בדרך כלל יהיה מחיר מינימלי ומי שיציע את ההצעה הגבוהה ביותר גם יזכה במגרש. מאידך למנהל קיימת אפשרות למסור את השטח לאדם אחר. לא ניתן לתקן את ההצעה שהגשתם ובמידה ולא זכיתם אז אין לכם אפשרות להציע הצעה גבוהה יותר.

שטח אדמה למכירה – על מה חשוב להקפיד

במקרים רבים שטח אדמה למכירה עשוי להיות מבוקש מאוד מה שעשוי להעלות את המחיר שלו מעבר למה שמקובל בשוק, מומלץ שלא להיכנע ללחץ רגשי ולחשוב בצורה מושכלת והגיונית כך שלא יצא  שתשתלמו יותר כסף רק בגלל לחץ של יזמים בעלי מוטיבציה מוגברת. בכל מקרה חשוב להיות שלמים עם ההצעה שאתם מגישים למכרז. ניתן גם להשיג שטח למכירה דרך כונס נכסים אשר מייצג את הבנקים ומציע למכירה קרקעות של חייבים. השיטה היא  דומה וגם כאן מוגשות הצעות מחיר שונות ומי שמציע את ההצעה הגבוהה ביותר הוא הזוכה בקרקע. החייב יוכל לקנות את הנכס בעצמו ואז תינתן לא סוג של עדיפות על פני שאר המשתתפים. גם כאן מומלץ שלא להיכנע ללחץ שעשוי לגרום לכם להעלות את המחיר שהגשתם.

חיפוש קרקע על ידי מתווך פרטי

ניתן גם לפנות אל משרד תיווך למציאת שטח אדמה למכירה וזו נחשבת לדרך מצוינת להשגת המטרה שלכם, עלות תיווך מסוג זה היא הין 1.5% – 2% מהערך הכללי של הקנייה. מאידך מומלץ לפנות רק למתווך מקצועי שיודע לנהל משא ומתן ויש לו את הניסיון הדרוש. מתווך עשוי דווקא לחסוך לכם כסף ככל שהוא מנוסה יותר ויגיע לתוצאות משביעות רצון בשני הצדדים. כדאי לחפש המלצות על המתווך ולא להסתפק במידע חלקי שעשוי להניב כישלון ולגרום לכם להוצאות מיותרות. יש לקחת בחשבון שהמתווך יחפש קרקע על פי התקציב שהכתבתם לו. אפשר גם למצוא קרקע פרטית באופן עצמאי על ידי חיפוש במקורות שונים כמו עיתון, אתרי אינטרנט ועוד.

פונים לבעלי קרקעות

ניתן גם לפנות לבעלי קרקעות בחיפוש אחר שטח אדמה למכירה, ולברר אם הם מעוניינים למכור את השטח. החיסרון הוא בזמן הרב שאותו תאלצו להשקיע. ניהול משא ומתן באופן עצמאי דורש סבלנות רבה והעסקה עשויה להתפוצץ בגלל טעויות של חוסר מקצועיות. לאחר שמצאתם קרקע פנויה שמתאימה לכם חשוב לבדוק את כל הגורמים ולוודא שהיא אכן חוקית ופנויה מכל סוג של עיקול או שיעבוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים