קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

שכונת הפארק באבן יהודה הולכת ומתהווה בקרבה למרכז הארץ, לחוף הים ואפילו לשדה התעופה בזכות היציאות לכבישים המהירים והתחבורה הציבורית שנבנית סביב. השכונה תכלול מגוון שירותים הכוללים בריכת שחייה ומתחם מסחר וקניות, מגרשי משחקים, מגרשי טניס ועוד.

שכונה זו ממוקמת בלב השרון ובקרת תל אביב, ויש בה כל מה שצריך. אבן יהודה מציעה שפע של פעילויות תרבותיות, חינוכיות וחברתיות גם יחד, היתרונות ברכישת קרקע בשכונת "פארק" הם, שמדובר באזור חדש יחסית שהולך ונבנה, עם הרבה מבנים מודרניים והרבה מה להציע. יש באזור גם שטח ירוק בשפע, מה שנפוץ בחלק הזה של אזור השרון. עוד על קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה כאן, המשיכו קריאה.

למה רכישת קרקע באזור השרון ואבן יהודה כדאית?

רכישת קרקע בשכונה זו תעניק לכם גישה לכל היתרונות שהאזור מציע, כמו קרבה לתחבורה ציבורית ומקומות בילוי באזור השרון והמרכז, כמו גם גישה נוחהרכישת קרקע באזור זה משתלמת כי היא יכולה לספק לכם הזדמנות להשקיע בנדל"ן במחיר אטרקטיבי. מה עוד חשוב לדעת על קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה לגנים ציבוריים, שירותים ציבוריים ועוד. באזור השרון ואבן יהודה יש לא מעט קרקעות לרכישה. בעבר שימש קרקעות אלו בעיקר למטרות חקלאיות, אך כעת האזור מתפתח לאזורי מגורים.

אזור השרון ואבן יהודה נמצאים בפיתוח רב בעקבות התרחבות אזור השרון ותל אביב. רוב הקרקעות הקיימות באזור זה נרכשו על ידי יזמים שבונים שכונות מגורים חדשות, פארקים ומרכזי קניות, מרכזי תעשייה ועוד. בתוך כך, רכישת קרקע באזור זה משתלמת כי היא יכולה לספק לכם הזדמנות להשקיע בנדל"ן במחיר אטרקטיבי. מה עוד חשוב לדעת על קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה?

עוד יתרונות של רכישת קרקעות באבן יהודה

רכישת קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה יכולה להיות שווה את ההשקעה שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים מקום מגורים בסמיכות למרכז הארץ, אבל עם איכות חיים של מושבה. ערך הקרקע באזור זה נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בשל קרבת האזור לרובע העסקים המרכזי של תל אביב ולמתחם הפארק המרכזי שלה.

בתוך כך, אפשר להגיד ששכונת "פארק" באבן יהודה היא יעד פופולרי למי שרוצה לגור באזור עם הטוב משני העולמות – שכונה רגועה ושקטה, ועדיין קרוב למרכז הארץ ולמטרופולין. מתחם "פארק" יורכב מיחידות דיור ושטחי מסחר, שטחים של בנייה רוויה, כמו גם דירות צמודות קרקע. בתוך זה, יש בשכונה הרבה יתרונות שהופכים אותה לשווה את המחיר. וכאמור, במחיר ממוצע של כ- 350,000 ₪, רכישת קרקע באזור בהחלט כדאית.

עד כמה שוק הנדל"ן מניב ויציב?

שוק הנדל"ן הוא ענף מורכב ותנודתי. קשה לומר אם זה יציב או לא. אולם על פי הסטטיסטיקה, מתחם הפארק באבן יהודה, כמו גם אזורים נבנים אחריםרכישת קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה יכולה להיות שווה את ההשקעה שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים מקום מגורים בסמיכות למרכז הארץ, אבל עם איכות חיים של מושבה. בהתהוות, עשויים להיות האזורים הרווחיים בארץ ובאזור השרון. שכונת פארק באבן יהודה מתפתחת בימים אלה לאזור מגורים מודרני עם דירות יוקרה ווילות יוקרה, אבל רוב הדגש יהיה על בנייה רוויה (בנייה לגובה). את הפרויקט יזמו אנשי עסקים וחברות נדל"ן אשר הבינו את הרווחיות והכדאיות באזור המתפתח אבן יהודה. בשורה התחתונה, שוק הנדל"ן הוא אכן עשוי להיות עסק רווחי. זהו אחד הענפים היציבים ביותר שצפויים לצמוח בעתיד הנראה לעין. שכונת פארק באבן יהודה היא דוגמה מצוינת לכמה רווחי ויציב יכול להיות שוק הנדל"ן. בעלויות ממוצעות של כ- 350,000 ₪, תוכלו לרכוש קרקע בשכונת הפארק באבן יהודה. המשיכו לקרוא על קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה כאן:

מה לבדוק לפני רכישת קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה

לפני רכישת קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה חשוב לדעת מהם השימושים האפשריים לקרקע. למשל, חשוב לבדוק האם קיימות הגבלות על הקרקע שאתם מחפשים לרכוש והאם יש מבנים שעשויים להיבנות במקום אותו אתם מעוניינים לרכוש. כמו כן, מומלץ לשאול האם ישנן תוכניות לפיתוח באזור אשר עשויות להשפיע על החלטתכם.

על פי תוכניות הבנייה, אבן יהודה שכונת הפארק היא מתחם מגורים שמורכב ממס' שכונות נפרדות – צפון ודרום אבן יהודה, כאשר לכל אחת כניסה משלהלפני רכישת קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה חשוב לדעת מהם השימושים האפשריים לקרקע. למשל, חשוב לבדוק האם קיימות הגבלות על הקרקע שאתם מחפשים לרכוש והאם יש מבנים שעשויים להיבנות במקום אותו אתם מעוניינים לרכוש ומתקנים משותפים כמו גן ילדים, מעון, קופות חולים, משרדים, בית כנסת ועוד. כמו כן, אם אתם מתכוונים להשקיע בקרקע, חשוב שלקרקע תהיה גישה ותשתיות טובות. זה צריך להיות גם באזור שיש בו ביקוש לקרקע ולא צריך להיות סיכון לשיטפונות או אסונות טבע אחרים.

עוד כמה פרמטרים לבדיקה לפני רכישת קרקע

לפני שאתם רוכשים קרקעות באבן יהודה או בכל אזור אחר, בדקו את פרמטרים הבאים:

  • מס רכוש.
  • תכנית הייעוד והבנייה.
  • תקנות תנועה וחניה.
  • ההיסטוריה של האזור.
  • האם קיים חניון פרטי לדיירים.
  • האם קיים מרכז כושר באזור.
  • האם קיימים מגרשי משחקים לילדים.
  • האם קיימת בריכה לשימוש הציבור באזור, או קאנטרי.

קרבה לתל אביב ושפע של ירוק – שכונת הפארק אבן יהודהרכישת קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה היא רעיון מצוין לכל מי שרוצה לגור מספיק קרוב לעבודה, אך רחוק מספיק מהרעש וההמולה של העיר.

"הפארק" היא שכונה חדשה באבן יהודה, עם מגוון רחב של שירותים לשימוש הציבור. זה המקום המושלם עבור אנשים שרוצים לגור קרוב למרכז תל אביב, אבל במקביל לכך רוצים גם שפע של שטחים ירוקים. בתוך כך, בהחלט אפשר להגיד שאבן יהודה ושכונת הפארק ממוקמות במיקום אסטרטגי ומעולה.

בשורה התחתונה, שכונת "הפארק" באבן יהודה היא אזור קטן ושקט בעיר. יש באזור יתרונות רבים שהופכים אותו למקום אידיאלי לחיות בו, לגדל ילדים ועוד. בשכונה יש את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מהחיים שלכם מבלי לדאוג לבעיות תחבורה או נסיעות. במובן זה, רכישת קרקעות מתחם הפארק אבן יהודה היא רעיון מצוין לכל מי שרוצה לגור מספיק קרוב לעבודה, אך רחוק מספיק מהרעש וההמולה של העיר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים