קרקעות למכירה ברחובות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

בשנים האחרונות עלה ביקוש בקרב קרקעות למכירה ברחובות. מי שרכש קרקעות בעבר כבר מתחיל לראות תשואה נכבדת מאוד באזור. רחובות נמצאת בין התפר למרכז הארץ ולכיוון דרומה. המרחק בין רחובות ובין תל אביב נע בכ-25 דקות נסיעה. בעבר העיר הייתה נחשבת לעיר השייכת לאנשים מבוגרים יותר, אך בתקופה האחרונה אנחנו רואים עלייה משמעותית של צעירים רבים שמחליטים לעבור לעיר. תוכלו למצוא קרקעות למכירה ברחובות במחירים משתלמים, לרוב קרקעות חקלאיות. האם זה כדאי? מיד נגלה הכל.

מה מיוחד בעיר רחובות?

קרקעות למכירה ברחובות מהוות לנו השקעה עם פוטנציאל עצום. העיר רחובות נמצאת בשלבי צמיחה וגדילה, הסיכוי לכך שהקרקע תופשר הינו סיכוי גבוה. לא כל קרקע חקלאית עוברת את האישורים הנדרשים,בשנים האחרונות עלה ביקוש בקרב קרקעות למכירה ברחובות. מי שרכש קרקעות בעבר כבר מתחיל לראות תשואה נכבדת מאוד באזור. רחובות נמצאת בין התפר למרכז הארץ ולכיוון דרומה. מוטב להדגיש את זה. לפני שאתם רוכשים קרקע חקלאית, יש מספר דברים שאתם חייבים לבדוק כדי לוודא שאתם עושים את העסקה הנכונה. עם זאת, יש סבירות להפשרת קרקעות בהתאם לאזור בו נמצאת הקרקע. קרקעות באזור מרכז הארץ כמו רחובות, ראשון לציון, בת ים וכד', אלו קרקעות עם סבירות גבוה לעבור תהליך הפשרה תוך פרק זמן קצר. ברחובות ניתן למצוא אזורים דתיים, אזורים חילוניים ומעורבים. יש היום מוסדות לימוד מובילים בעיר רחובות, העיר שוקקת חיים ומלאה במסעדות, מקומות בילוי, נופים מרהיבים ועוד.

 

בנוסף לכך, העיר מציאה לנו שלל הזדמנויות עבודה, השכר בעיר רחובות נחשב למבין הגבוהים שיש בארץ. התחבורה הציבורית בעיר עובדת בצורה מעולה, יש נגישות לרכבת ולצירים מרכזיים. כל אלו מעידים על עיר מעולה עבור המשקיעים וגם עבור מי שמחפש קרקע לעצמו. חשוב להדגיש, לא כל קרקע ברחובות תהיה השקעה טובה, עליכם לבדוק את כל הדגשים לפני שאתם חותמים על טופס כלשהו. בשביל זה אתם צריכים ליווי מקצועי של חברת נדל"ן ולא לקנות קרקע מאדם פרטי.

תוכלו למצוא קרקעות למכירה ברחובות במחירים משתלמים, לרוב קרקעות חקלאיות. האם זה כדאי? מיד נגלה הכל.

איזה סוג קרקע רצוי לקנות?

מוצעים סוגים שונים של קרקעות למכירה ברחובות. בדרך כלל אנחנו נראה קרקעות לבנייה וקרקעות חקלאיות. יש כמובן גם קרקעות המיועדות למקומות מסחריים, אך הן פחות נפוצות. כאשר אנחנו בוחרים קרקע לקנייה, אנחנו צריכים להגיע עם מושג כלשהו לגבי התהליך. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לדעת הוא מהו הסכום אותו אנחנו יכולים להשקיע על קרקע. מוטב לציין, גם אם כתוב שמחיר קרקע חקלאיות הוא X, המחיר אינו כולל מיסוי, היטל השבחה, אגרות וכן הלאה. לכן, חשוב תמיד לברר מה המחיר הכולל אותו תשלמו.

 

השקעה בעיר רחובות הינה עם סיכון נמוך, ככה שאתם יכולים להרגיש הרבה יותר בטוחים. נדגיש שנית, לא כל קרקע ברחובות היא קרקע טובה להשקעה. אם אתם רוצים לקחת מינימום סיכון, תוכלו לבחור בקרקעות שכבר התחילו בתהליך שינוי ייעוד או קרקעות שכבר מיועדות לבנייה. המחיר אותו תשלמו יהיה אמנם גבוה יותר, אבל הסיכון נמוך. התהליך שרוב המשקיעים אוהבים לעבור הוא להשקיע בקרקע חקלאית באזור טוב ומתפתח כמו העיר רחובות. המשקיעים בודקים שאין שום דבר שיכול לעכב את הפשרת הקרקע כמו בסיס צבאי, שמורת טבע הנמצאת סמוך למקום, בנייה עתידית ורק לאחר מכן, הם מתחילים להשקיע ולעבור תהליך הפשרת קרקע מול הרשות המקומית.

מוצעים סוגים שונים של קרקעות למכירה ברחובות. בדרך כלל אנחנו נראה קרקעות לבנייה וקרקעות חקלאיות. יש כמובן גם קרקעות המיועדות למקומות מסחריים, אך הן פחות נפוצות.

דגשים חשובים

  1. קרקע רשומה – הדבר הראשון שאתם רוצים לבחון הוא האם הקרקע רשומה בטאבו. אם הקרקע לא רשומה בטאבו אנחנו ממליצים לכם לוותר על העסקה כיוון שאי אפשר להוכיח שייכות לקרקע.
  2. בדיקה מעמיקה – כדי לוודא שאכן הקרקע החקלאית בעלת סיכוי גבוה לעבור תהליך של הפשרה בעתיד הקרוב, אתם תוכלו לבדוק את תוכניות העיר באזור הקרקע. בדרך הזאת תוכלו להעריך את טיב העסקה.
  3. סבלנות – אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים להחזיק בו בתהליך הזה הוא סבלנות. השקעות נדל"ן אינן השקעות שמניבות תשואה בין לילה, לוקח זמן. כאשר אנחנו מסתכלים על העיר רחובות, אנחנו רואים עיר שנמצאת בתהליכי פיתוח מתקדמים ומהירים ולכן, תהליך הפשרת קרקע יכול להיות מהיר יותר באזור זה. מהיר זה לא אומר שנה ולא שנתיים, בדרך כלל מדובר על כ-5 שנים. בתהליך סטנדרטי של הפשרת קרקעות חקלאיות באזורים אחרים בארץ, משך זמן התהליך יכול להתפרס על גבי עשור, לעיתים גם 15 שנה.

קרקעות למכירה ברחובות יכולים לנוע בטווח רחב אשר נע בין 270,000 ש"ח ועד כ-600,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לסדר גודל הקרקע ובהתאם לסטטוס של הקרקע. משקיעים רבים מתחילים תהליך של שינוי ייעוד קרקע ולאחר מכן מעמידים את הקרקע למכירה.

כמה זה עולה?

קרקעות למכירה ברחובות יכולים לנוע בטווח רחב אשר נע בין 270,000 ש"ח ועד כ-600,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לסדר גודל הקרקע ובהתאם לסטטוס של הקרקע. משקיעים רבים מתחילים תהליך של שינוי ייעוד קרקע ולאחר מכן מעמידים את הקרקע למכירה. בכל התקדמות בשלבי פיתוח הקרקע ערך הקרקע עולה בהתאם למיקום בו נמצאת הקרקע. יש עוד גורמים אשר משפיעים על ערך הקרקע ושוויה. המחיר עבור קרקעות למכירה ברחובות שכבר סיימו את תהליך ההפשרה יכולים אף לעלות על המחיר המקסימלי אותו ציינו. מומלץ לפנות לחברת נדל"ן על מנת שתוכלו לקבל את העסקאות המשתלמות והברורות ביותר.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים