קרקעות למכירה בראשון לציון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

כולנו רוצים לגור במרכז, אבל המחיר לא מאפשר לנו לרכוש את הדירה אותה אנחנו רוצים. במרכז יש לנו הכל, יש לנו ים, אזורי בילוי, בתי קפה, עבודה והרשימה עוד ארוכה. הצפיפות בערי המרכז ובמיוחד בתל אביב גורמת להרבה אנשים לעבור למקומות אחרים או להתרחבות מצד שני של ערי המרכז. מצד שני, כאשר אנחנו נוסעים לטומנו, אנחנו יכולים לראות שטחים ענקיים באזורי המרכז אשר אין בנייה עליהם. הסיבה לכך היא שמדובר על קרקעות שלא הופשרו עדיין, או קרקעות מיועדות בנייה שנמצאות למכירה.

למה כדאי לכם להשקיע בראשון לציון?יש לכם מגוון אפשרויות של קרקעות למכירה בראשון לציון. אם אתם רוצים ללכת על השקעה עם סיכון נמוך, עליכם יהיה לבחור בקרקעות לבנייה.

הסיבה הראשונה שבגללה אנחנו נרצה להשקיע בקרקעות בראשון לציון היא מכיוון שהעיר נמצאת בהתפתחות מתמדת. יש המכנים את העיר "עיר החולות" בשל כל הקרקעות הלא מנוצלות שיש בעיר, במיוחד באזורים מאוד אסטרטגיים עבור המשקיעים. כמו כן, העיר שוכנת סמוך לתל אביב, מרחק נסיעה שלא עולה על 20 דקות בדרך כלל, העיר קרובה לים, יש שם צעירים רבים, משפחות, אזורי בילוי ומה לא? המחירים באזור מאוד אטרקטיביים עבור המשקיעים הצעירים ולכן, אין צורך בהון התחלתי גבוה בשביל להשקיע בקרקע חקלאית באזור ראשון לציון.

הסיבה השנייה לכך שאנחנו נרצה להשקיע דווקא בראשון לציון היא מכיוון שהיצע הקרקעות הולך ומתמעט. לכן, כאשר כבר מצוקת הדיור תגדל באזור, ככה הסבירות בה נוכל לשנות את ייעוד הקרקע שלנו באופן מהיר הינה גבוהה יותר. אנחנו רוכשים קרקע חקלאית ומתחיל בתהליך של הפשרת הקרקע מול הוועדה המחוזית. ככל שנכנס מהר יותר לעסקה ככה היא תהיה יותר משתלמת לנו. אם נרצה לבדוק באמת את טיב העסקה, אנחנו נוכל לבחון את התוכניות המקומיות שיש באזור. בהתאם לתוכניות העתידיות של העיר אנחנו יכולים לראות שהסבירות בה קרקעות חקלאיות יעברו תהליך הפשרה היא גבוהה ולכן, הסיכון כאן בהשוואה לערים אחרות אינו גדול.

היתרונות של קרקע חקלאיתכאשר אנחנו מסתכלים על קרקעות למכירה בראשון לציון, אנחנו יכולים לראות שגם כאן נדרשת סבלנות

יש לכם מגוון אפשרויות של קרקעות למכירה בראשון לציון. אם אתם רוצים ללכת על השקעה עם סיכון נמוך, עליכם יהיה לבחור בקרקעות לבנייה. עם זאת, המחיר של קרקעות מיועדות בנייה יהיה גבוה יותר מאשר קרקעות חקלאיות. יש יתרון גדול בבחירה בקרקעות חקלאיות והוא המחיר הנמוך והתשואה הגבוהה. עם זאת, נדרשת כאן סבלנות רבה מצד המשקיע. כאשר אנחנו מסתכלים על קרקעות למכירה בראשון לציון, אנחנו יכולים לראות שגם כאן נדרשת סבלנות, אבל סביר להניח שתהליך הפשרת הקרקע יהיה הרבה יותר מהיר ממה שאתם יכולים לדמיין. ערי המרכז נמצאים בפיתוח אדיר ולכן, הסבירות בה הפשרת הקרקע תאושר באופן מהיר היא גבוהה.

קרקעות למכירה בראשון לציון יכולות להיות מצד לקוח פרטי או מצד חברות נדל"ן. אתם צריכים להפוך את ההשקעה הזאת לחכמה. לא תמיד נכון לקפוץ על המציאה הראשונה שאנחנו רואים, גם אם המחיר נראה לנו אטרקטיבי. גם באזור ראשון לציון, חשוב ללכת לראות את הקרקעות למכירה באופן פיזי, לראות שאין בקרבת מקום בסיס צבאי או שמורת טבע. אלו דברים שיכולים לעכב או לדחות את תהליך הפשרת הקרקע. קרקעות למכירה בראשון לציון יכולות להיות גם מיועדות בנייה ואז יהיה עליכם לבדוק מהו ההיתר המדויק של הקרקע. האם יש הגבלה כלשהי מבחינת גובה הבניה, רוחב וכן הלאה. בתהליך הפשרת קרקע הוועדה המחוזית מפרסמת את הבקשה של המשקיע ואז יכולות לצוץ הסתייגויות מצד בעלי קרקעות או מבנים באזור. לכן, רכישת קרקע מאדם פרטי יכולה להיות יותר מסוכנת לכם ועדיף לבחור בחברת נדל"ן מקצועית אשר מראה לכם את התמונה המלאה.

קרקעות למכירה בראשון לציון יכולות להיות מצד לקוח פרטי או מצד חברות נדל"ן.

ליווי מקצועיקרקעות למכירה בראשון לציון הן דבר מאוד מבוקש ולכן, חשוב לדעת מול מי אתם עובדים. כפי שהבנתם, אתם יכולים לקבל הצעות מאדם פרטי או מחברות נדל"ן

קרקעות למכירה בראשון לציון הן דבר מאוד מבוקש ולכן, חשוב לדעת מול מי אתם עובדים. כפי שהבנתם, אתם יכולים לקבל הצעות מאדם פרטי או מחברות נדל"ן. חברות נדל"ן יחזיקו בקרקעות אשר חלקן יהיו מופשרות וחלקן לא. כאשר אתם פונים לחברה מקצועית אתם מקבלים מחיר יותר נוח מכיוון שהחברה קונה סדר גודל עצום של קרקעות במחיר סמלי בשונה ממשקיע פרטי. לאחר הרכישה, בין אם מדובר על קרקע חקלאית או קרקע לבנייה, אתם תקבלו ליווי מקצועי מצד אנשי המקצוע המובילים בתחום.

על אף שמדובר על אזור מאוד מבוקש, יש קרקעות למכירה בראשון לציון אשר יכולות להיות בעייתיות ולכן, עליכם לקבל את הייעוץ מצד המומחים שמכירים את התחום בצורה מושלמת. המחיר של קרקעות למכירה בראשון לציון יכולים לנוע בין 280,000 ש"ח ועד כ-700,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לסוג הקרקע, מיקום, סטטוס וכן הלאה. גם כאשר רכשנו קרקע שכבר מוכנה לבנייה, עדיין הערך שלה לא יעלה עד שהאזור עצמו לא יעבור פיתוח. יש סכנה בכל סוג השקעה וחשוב להיות מודעים לסיכון הכרוך בהשקעות. עם זאת, באזורי המרכז, קרקעות למכירה מציעות לנו סיכון נמוך ביחס לקרקעות בצפון או בדרום הארץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים