קרקעות למכירה בהוד השרון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

קרקעות למכירה בהוד השרון הפכו למוצר מאוד מבוקש בשל התפתחות האזור. ברגע בו יש לנו אזור הנמצא בשלבי פיתוח ועדיין יש קרקעות חקלאיות באזור, ערך הקרקעות עולה באופן מידי וכמו כן גם הביקוש של אותן קרקעות. ישנם סוגים שונים של קרקעות, קרקעות לתיירות, חקלאות, בנייה, מסחר ועוד. המטרה שלנו היא למצוא את הקרקע במחיר המשתלם ביותר ולרוב, יהיה מדובר על קרקע חקלאית. על מנת שנוכל להשתמש בקרקע חקלאית למטרות בנייה סטנדרטיות, יהיה עלינו להפשיר את הקרקע. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הפשרת קרקעות והאם קרקעות למכירה בהוד השרון משתלמות לכם?

האם קרקעות למכירה בהוד השרון נכונות להשקעה?

הדרך הנכונה ביותר לוודא אם קרקע מתאימה לנו היא באמצעות בחינה של אזור ההשקעה. בדרך כלל, כאשר מדובר על אזורי המרכז אנחנו נראה ביקוש רב יותרקרקעות למכירה בהוד השרון הפכו למוצר מאוד מבוקש בשל התפתחות האזור. ברגע בו יש לנו אזור הנמצא בשלבי פיתוח ועדיין יש קרקעות חקלאיות באזור של קרקעות וזאת בשל הסיכון הנמוך שיש ברכישת קרקעות חקלאיות באזור המרכז. הצפיפות שהולכת וגוברת בערים המרכזיות מביאה לשינוי מבחינת תהליך הפשרת הקרקעות. הוד השרון נחשבת לעיר מאוד מבוקשת ויש ברחביה קרקעות המיועדות לבנייה וקרקעות חקלאיות.

הוד השרון נחשבת לאחד מאזורי הדיור המבוקשים ביותר. תחילה, מדובר על אזור בעל נוף טבעי מדהים. הוד השרון נמצאת במרכז נסיעה מתל אביב ומערי המרכז ששם למעשה יש אפשרויות תעסוקה רבות. מצד שני, בהוד השרון אנחנו נוכל לקבל גנים, פארקים, מקומות בילוי ופנאי לילדים, מגרשי ספורט, בתי ספר ולמעשה נחוש מעין תחושה כפרית. בשנים האחרונות הוד השרון עוברת פיתוח מהותי, זאת בשל הביקוש הרב שיש לדיירים חדשים לעבור לגור באזור. האוכלוסייה בהוד השרון מורכבת ברובה ממשפחות צעירות וכמו כן, משפחות בעלי מצב סוציו אקונומי גבוה. התפתחות הנדל"ן באזור צפויה רק להתעצם עם הזמן ולכן, זה הזמן הנכון ביותר להשקיע באזור, הן בקרקעות חקלאיות והן בקרקעות לבניה. אם אנחנו מסתכלים על ערים אחרות, הוד השרון נמצאת בעל פוטנציאל עצום להפשרת קרקעות חקלאיות במהירות.

תוכניות עתידיות באזור הוד השרון

עוד סיבה לכך שמחיר קרקעות למכירה בהוד השרון רק יעלה בזמן הקרוב הוא בשל הפרויקטים הקרבים שיש בהוד השרון. בתור התחלה יש לנו את מתחם 531עוד סיבה לכך שמחיר קרקעות למכירה בהוד השרון רק יעלה בזמן הקרוב הוא בשל הפרויקטים הקרבים שיש בהוד השרון. בתור התחלה יש לנו את מתחם 531 שכבר אושר בשנת 2015 שכבר אושר בשנת 2015. המתחם יהיה עבור צרכי מגורים, מסחר ותעסוקה. תחת הסכם זה מתוכננים לקום למעלה מ-4,200 יחידות דיור, כ-230,000 מ"ר עבור מבני תעסוקה, 40,000 מ"ר עבור סחר ועוד. בנוסף, יש לנו את פרויקט נוף הירקון שם אמורות לקום אלפי יחידות דיור חדשות, אגם אקולוגי, גן לאומי, שיפור תשתיות התעבורה הראשיות וכן הלאה.

כפי שניתן לראות הוד השרון עומדת מול פיתוח עצום בשנים הקרובות ולכן, הצפי הוא שהפשרת הקרקעות תעשה תוך 3-5 שנים. עם זאת, תמיד יש לקחת בחשבון שיש סיכון ברכישת קרקעות חקלאיות. כאשר אנחנו רוכשים קרקעות חקלאיות אנחנו צריכים לעבור תהליך של שינוי ייעוד קרקע (הפשרת הקרקע). התהליך הינו מול הוועדה המחוזית וכרוך באישורים. ברוב המקומות משך הזמן התהליך יכול להגיע לכעשור, לעיתים יותר. עם זאת, קרקעות למכירה בהוד השרון, גם קרקעות חקלאיות עם סבירות גבוה להפשרה תוך פחות מ-5 שנים. זאת בשל עליית הביקוש לדיור בשנים האחרונות.

מה המחיר אותו נשלם?

המחיר של קרקעות למכירה בהוד השרון משתנים בהתאם לסטטוס הקרקע. המחיר מתחיל מ-200,000 ש"ח ויכול להגיע לכ-600,000 ש"ח עבור יחידת קרקעהמחיר של קרקעות למכירה בהוד השרון משתנים בהתאם לסטטוס הקרקע. המחיר מתחיל מ-200,000 ש"ח ויכול להגיע לכ-600,000 ש"ח עבור יחידת קרקע חקלאית או קרקע הנמצאות בתהליך הפשרה חקלאית או קרקע הנמצאות בתהליך הפשרה. שימו לב, קרקעות למכירה בהוד השרון נעות בטווח רחב בהתאם לסטטוס הקרקע. כאשר תהליך הפשרת הקרקע עוד לא החל, המחיר יהיה נמוך. כאשר התהליך כבר החל, המחיר יהיה גבוה ככל שהוא מתקדם יותר בתהליך.

ניתן יהיה לקנות את הקרקע מחברות נדל"ן או אנשים פרטיים. אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברות הנדל"ן מהסיבה הפשוטה שאותן חברות מעניקות לכם חבילה יותר בטוחה מאשר אדם פרטי שאתם לא באמת יודעים את כל הפרטים. קרו כבר לא מעט מקרים בהם משקיע רכש מאדם פרטי קרקע ורק לאחר מכן גילה ליקויים שונים בסדר גודל הקרקע, היטל השבחה וכד'. המחיר של קרקעות למכירה בהוד השרון כמובן אינו כולל את כל ההוצאות הנלוות שיש לכם להפשרת הקרקע וזה משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני שאתם נכנסים לתהליך.

אמנם מדובר על תהליך שיש בו הוצאות, אבל כאשר אנחנו מסתכלים על התשואה אנחנו יכולים לראות שבסופו של דבר, הרווח הוא גדול והוא אצלנו בכיס. ניתן למצוא קרקעות למכירה בהוד השרון אשר נמצאות בתהליכי הפשרה מתקדמים או שכבר הקרקע הופשרה. במקרים האלה מחיר הקרקע יהיה גבוה יותר וברוב המקרים, השקעות מסוג זה יתאימו למי שמעוניין לבנות בית מגורים על הקרקע שרכש. גם השקעה כזאת מניבה תשואה הולמת בחלוף השנים וגם מעניקה לכם קורת גג במקום מעולה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים