קרקעות למכירה באשקלון – אפיק ההשקעה המיטבי לבעלי הון עצמי נמוך!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

קרקעות למכירה באשקלוןלא מעט אנשים כיום בוחרים לרכוש קרקעות למכירה באשקלון למטרות השקעה או מגורים. חושבים לרכוש קרקע לבנייה עצמית או למטרות השקעה? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. קרקעות למכירה באשקלון בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל, מהוות חלק בלתי נפרד מענף השקעות הנדל"ן בישראל. לא מעט אנשים לא מכירים את ענף ההשקעה בקרקעות ולכן חשוב שתכירו את אחד מאפיקי הנדל"ן הנגישים ביותר להשקעה. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר, לרבות ההבדלים המהותיים בין קרקע מופשרת לבין קרקע חקלאית, נכיר את הליך ההפשרה שכל משקיע מייחל לו, נגע במספר טיפים מעשיים לבחירה נכונה של קרקעות וכן בכל היתרונות הגדולים ביותר של רכישת קרקעות למכירה באשקלון על פני דירות מגורים. אז אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את כל החיסכונות שלכם, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

תוכניות החיסכון של הבנק גורמות לכם להפסיד לא מעט כסף בכל שנה – כל מה שחשוב שתכירו על האינפלציה בישראל

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי כל החוסכים בתוכניות חיסכון בנקאיות או בחשבונות העו"ש, מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. האינפלציה במדינת ישראל עומדת על כ 3% בממוצע מידי שנה, מה שאומר שערך הכסף שיושב בבנק יורד בכ 3% בכל שנה. גם תוכניות החיסכון הבנקאיים אל משפרים את המצב, שכם הריבית החיובית אפסית ונמוכה משמעותית מ 3% בכל שנה. במילים אחרות, חיסכון כספי בתוכניות החיסכון בישראל גומרות לכל החוסכים להפסיד לא מעט כסף בכל שנה. רוצים לעצור את ההפסדים. כל שאתם צריכים לעשות זה לבחור אפיק השקעה מיטבי שיניב לכם אחוזי תשואה גבוהים יותר מאחוזי האינפלציה בכל שנה. אחת האפשרויות השכיחות ביותר כיום היא השקעות נדל"ן. ענף הנדל"ן כולל לא מעט השקעות אפשרויות לבחירתכם, בשורות הבאות נתמקד באחת האפשרויות הפחות מדוברות – קרקעות למכירה באשקלון.

ההבדלים המשמעותיים בין קרקעות חקלאיות לבין קרקעות מופשרות לבנייה

קרקעות למכירה באשקלון כוללות לא מעט יתרונות על פני רכישת דירות מגורים. אך לפני שנגע ביתרונות הגדולים, חשוב שתכירו את ההבדל בין קרקעות חקלאיות לבין קרקעות מופשרות לבניה. אנשים רבים טועים לחשוב שברגע שהם קונים קרקע, הם מיד יכולים לבנות עליה את בית החלומות שלהם. לכן, חשוב להדגיש ולומר שישנן לא מעט קרקעות חקלאיות שאינן מופשרות לבניה.

 

  • קרקע חקלאית – קרקע חקלאית היא קרקע שאינה מיועדת לצורכי בנייה. כל שניתן לעשות על קרקע חקלאית זה צורכי חקלאות בלבד. חולמים על בית חלומות בקרקע פרטית? כנראה שקרקע חקלאית אינה מתאימה עבורכם.
  • קרקע מופשרת לבנייה – לעומת הקרקע החקלאית, ישנן לא מעט קרקעות מופשרות שניתן לבנות עליהן באופן כמעט מיידי. קרקעות מופשרות כוללות שלל היתרים לבנייה, כך שאתם יכולים לבנות עליהן את בית החלומות שלכם.

 

היתרונות הגדולים של השקעה בקרקעות חקלאיות על פני השקעה בדירות מגוריםהיתרונות הגדולים של השקעה בקרקעות חקלאיות על פני השקעה בדירות מגורים

חשוב להדגיש כי קרקעות למכירה באשקלון למטרות השקעה הן בעיקר קרקעות חקלאיות שלא ניתן לעשות בהן דבר מלבד צורכי חקלאות. אז למה בכל זאת משקיעים רבים בוחרים לקנות קרקעו. חקלאיות שלא ניתן לבנות עליהן? הכירו את כל היתרונות של הקרקעות החקלאיות על פני הקרקעות המופשרות:

 

  • מחירי קרקעות חקלאיות נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לקרקעות מופשרות

אחת הסיבות המרכזיות בגינן רבים כיום בוחרים להשקיע את מיטב החיסכונות שלהם בקרקע חקלאית היא מחירי הקרקע. אין לכם הון עצמי גבוה מספיק בשביל לקנות דירה להשקעה? קרקעות חקלאיות יאפשרו לכם להשקיע בענף הנדל"ן עם הון עצמי נמוך במיוחד. קרקעות למכירה באשקלון במצב חקלאי יכולות לעלות כמה עשרות אלפי שקלים בודדים, מה שמאפשר למשקיעים רבים עם הון עצמי נמוך ליהנות מהשקעות נדל"ן מיטביות גם ללא הון עצמי גבוה.

 

  • פוטנציאל הרווח בקרקעות חקלאיות גדול משמעותית מפוטנציאל הרווח בקרקעות מופשרות

יתרון נוסף הוא פוטנציאל הרווח של ההשקעה בקרקעות חקלאיות. כפי שציינו מעלה, קרקעות חקלאיות משמשות לצורכי חקלאות בלבד, ולכן הן נמכרות במחירים זולים כל כך. המחירים הזולים מאפשרים לבעלי הקרקעות ליהנות מעליית ערך משמעותית שתאפשר לכם להכפיל ואף לשלש את כספי ההשקעה. למה שקרקע חקלאית שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד צורכי חקלאות תיהנה מעליית ערך משמעותית כל כך? בשתי מילים – הליך הפשרה. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על הליך ההפשרה עליו חולמים כל משקיעי הקרקעות החקלאיות בישראל.

 

הכירו את הליך ההפשרה – הליך ההפשרה יזניק את מחירי הקרקעות החקלאיות בעשרוץ אחוזים!

הליך הפשרה הוא הליך במסגרתו ניתן לשנות את ייעוד הקרקע. קרקעות חקלאיות יכולות להפוך לקרקעות מופשרות לבנייה לאחר השלמת הליך ההפשרה. הליך שינוי ייעוד זה צפוי להזניק את מחיר הקרקע בעשרות ולפעמים אף במאות אחוזים. משקיעי קרקעות רבים נהנים מאחוזי תשואה תלת ספרתיים על ההשקעה שלהם לאחר שהקרקע החקלאית שהם רכשו הופשרה לבנייה. אז אם גם אתם חושבים על השקעה טובה בענף הנדל"ן שיכולה להניב אחוזי תשואה גבוהים במיוחד ואינה דורשת הון עצמי גבוה, קרקעות למכירה באשקלון הן התשובה הטובה ביותר עבורכם.

הסיכון המרכזי ברכישת קרקעות חקלאיות – חוסר וודאות באשר להליך ההפשרה המיוחל

לפני שאתם ממהרים לקנות כל קרקעות למכירה באשקלון למטרות השקעה, חשוב להדגיש ולומר כי אף אחד לא יכול להתחייב על הליך ההפשרה של קרקעות שונות. ישנן לא מעט קרקעות חקלאיות שאינן צפויות לעבור את הליך ההפשרה בעתיד הקרוב, וישנן אף קרקעות שלא יעברו את הליך ההפשרה כלל. אז חשוב להדגיש ולומר שקיים סיכון ברכישת קרקעות למכירה באשקלון – הסיכון הוא שהקרקע לא תעבור את הליך ההפשרה המיוחל. אנשי מקצוע רבים שעוסקים בתחום מכירים את כל הבדיקות המקצועיות שיש לבצע טרם בחירת הקרקע להשקעה. בדיקה מקצועית תסייע לכם להעריך את הסיכויים להפשרת הקרקע בשנים הקרובות. איך בודקים? ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים שאתם חייבים להכיר.

 

  • בדיקת תוכנית המתאר

הבדיקה הראשונה שאתם צריכים לעשות היא בדיקת תוכנית המתאר של הקרקע. תוכנית המתאר היא מעין תעודת זהות של הקרקע שתוכל לסייע לכם להעריך את מצבה. ישנן קרקעות חקלאיות שבתוכנית המתאר ניתן לראות צפי להפשרה בעתיד הקרוב. לעומתן, ישנן קרקעות ללא צפי הפשרה כלל. אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים לרכוש אך ורק קרקעות חקלאיות הכוללות תוכניות הפשרה לשנים הקרובות. קרקעות ללא תוכניות יכולות להישאר במצבן החקלאי שנים ארוכות.

 

  • בדיקת מיקום הקרקע

בדיקה נוספת וחשובה לא פחות היא בדיקת מיקום הקרקע. ישנן קרקעות הממוקמות באזורים שלא יעברו הליך הפשרה במשך שנים ארוכות. הקרקע שלכם ממוקמת לצידי בית קברות, פארקים ציבוריים, בסיסים צבאיים או נתיבים עתידיים של תחבורה ציבורית? כנראה שהיא לא תעבור את הליך ההפשרה בעתיד הקרוב.

 

  • בדיקת מחיר הקרקע

מחיר הקרקע אף הוא מהווה אינדיקטור מצוין למצב הקרקע. מוכרי הקרקע יודעים מה מצבה וכמה היא רחוקה מהליך ההפשרה המיוחל. לכן, אם הקרקע נמכרת במחירים נמוכים מידי, ייתכן שהדבר מעיד על העובדה שהיא רחוקה מאוד מהליך ההפשרה. בשונה מאפיקי השקעה רבים אחרים, מחירים נמוכים בקרקעות חקלאיות מהווים תמרור אזהרה אדום במיוחד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים