קרקעות להשקעה בחדרה – כך משקיעים רבים נהנים ממאות אחוזי תשואה על ההשקעה שלהם!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

קרקעות להשקעה בחדרהאם גם החסכונות שלכם יושבים בתוכניות חיסכון בנקאיים או גרוע מכך, בחשבון העו"ש – חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע באחד מאפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר בענף הנדל"ן – קרקעות להשקעה בחדרה. לפני שאתם ממהרים לרכוש קרקעות להשקעה בחדרה, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים יבטיחו לכם בחירה נכונה. בהמשך המאמר נגע בכל היתרונות הגדולים של קרקעות להשקעה בחדרה על פני דירות מגורים, בסיכון המרכזי ברכישת קרקעות, בהבדלים המשמעותיים שבין קרקעות חקלאיות לבין קרקעות מופשרות ומיועדות לבנייה וכמובן נתן מספר טיפים מעשיים של אנשי מקצוע בתחום שיסייעו לכם לבחור נכון את הקרקע הטובה ביותר עבור כל הצרכים שלכם. חושבים להתחיל להשקיע את מיטב החסכונות שלכם? בשורות הבאות תקבלו לא מעט ערך אודות אחד מאפיקי ההשקעה הפחות מדוברים בענף הנדל"ן.

 

הסוף לשחיקת כוח הקנייה של החסכונות שלכם – הכירו את השפעת האינפלציה על הכיס של כולנו

לפני שנצלול לכל הפרטים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות קרקעות להשקעה בחדרה, חשוב שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה רבים בוחרים להשקיע את מיטב החסכונות להם בשלל אפיקי השקעה שונים. חוששים מהפסדים ומשאירים את כל החסכונות בתוכניות חיסכון בנקאיות או בחשבון העו"ש? חשוב לדעת שאתם בוחרים בדרך הבטוחה להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. לא מעט אנשים לא מודעים להשפעתה של האינפלציה התמידית במדינת ישראל על ערך החיסכון שלהם. האינפלציה פירושה עליות מחירים כלליות בשל התפתחות המשק בישראל. האינפלציה עומדת על ממוצע של כ 3% מידי שנה.

מה הקשר בין האינפלציה בישראל לבין החסכונות שלכם? האינפלציה גורמת לשחיקה של כוח הכסף. במילים אחרות, כל עוד הכסף שלכם אינו מושקע ומניב מספר אחוזי תשואה מידי שנה, ערכו נשחק בכ 3% בכל שנה (בשיעור האינפלציה השנתית). רוצים לעצור את השחיקה של החסכונות שלכם? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשקיע נכון באפיקי השקעה שיניבו לכם אחוזי תשואה גבוהים מאחוזי האינפלציה השנתית.

 

כל מה שאתם חייבים להכיר על השקעות בקרקעות חקלאיות בחדרה

אז למה דווקא קרקעות להשקעה בחדרה? לקרקעות למטרות השקעה יש לא מעט יתרונות על פני דירות להשקעה. רגע לפני שניגע בסיבות המרכזיות בגינן רבים כיום בוחרים קרקעות להשקעה על פני דירות מגורים להשקעה, חשוב שתכירו את ההבדלים המרכזיים בין קרקעות מופשרות לבין קרקעות חקלאיות. לא מעט אנשים לא מודעים להבדלים המשמעותיים בני השתיים, מה שגורם לטעויות משמעותיות. אז רגע לפני שאתם מתחדשים עם קרקעות להשקעה בחדרה, חשוב שתכירו את ההבדל המשמעותי ביותר בין קרקע מופשרת לקרקע חקלאית.

 

  • קרקע מופשרת – קרקע מופשרת היא קרקע המיועדת למטרות בנייה. ישנן קרקעות המיועדות לבניית דירות מגורים, אחרות מיועדות לצורכים מסחריים וישנן אף קרקעות המיועדות לבניית צמודי קרקע. כך או כך, קרקע מופשרת היא קרקע שניתן לבנות עליה בהתאם להיתרים הקבועים בייעודה.

 

  • קרקע חקלאית – קרקע חקלאית היא קרקע שלא ניתן לבנות עליה דבר או לעשות בה שום שימוש מלבד צורכי חקלאות בלבד. קרקעות חקלאיות משמשות לצרכים חקלאיים ללא היתרי בנייה כלל. מרבית המשקיעים בקרקעות להשקעה בחדרה בוחרים להשקיע דווקא בקרקעות החקלאיות. מדוע? בפסקה הבאה נגע ביתרונות הגדולים של קרקע חקלאית על פני קרקע מופשרת לבניה.

 

הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בקרקעות חקלאיות ולא בקרקעות מופשרות או בדירות מגורים הן:

  • מחירים נמוכים

אחת הסיבות המרכזיות שגורמות לרבים לרכוש קרקעות להשקעה בחדרה היא מחירי הקרקעות. קרקעות חקלאיות נמכרות במחירים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לקרקעות מופשרות או דירות מגורים למכירה. הסיבה לכך ברורה – לא ניתן לעשות בקרקע דבר מלבד צורכי חקלאות. אז מה כן אפשר לעשות בקרקע? משקיעים רבים שבוחרים קרקעות להשקעה בחדרה לא עושים בקרקע דבר, הם פשוט ממתינים להליך ההפשרה. הליך ההפשרה צפוי להזניק את מחירי הקרקעות החקלאיות במאות אחוזים. מחירי הדיור בישראל גבוהים כל כך שכל משקיע צריך להביא מהבית הון עצמי של כמה מאות אלפי שקלים. אין לכם את ההון העצמי הנדרש אך בכל זאת אתם רוצים להשקיע את מיטב החסכונות שלכם? בעזרת קרקעות להשקעה בחדרה אתם יכולים לעשות זאת עם כמה עשרות אלפי שקלים בלבד.

 

  • פוטנציאל רווח של מאות אחוזים

נקודה נוספת שחשוב שתכירו היא פוטנציאל הרווח הגלום ברכישת קרקעות במצב חקלאי. כפי שציינו מעלה, קרקעות חקלאיות נמכרות במחירים נמוכים במיוחד, מה שמאפשר למשקיעים ליהנות מעליית ערך משמעותית. למה שערך הקרקעות יעלה אם אין מה לעשות בהן? בעיקר בשל הליך ההפשרה. הליך ההפשרה יכול להפוך כל לקרקע חקלאית לקרקע מופשרת ומוכנה לבנייה. מחירי קרקעות מופשרות גבוהים בעשרות ואף במאות אחוזים בהשוואה לקרקעות חקלאיות, מה שמאפשר למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה תלת ספרתיים. נשמע מעניין? חשוב שתכירו גם את הסיכון הכרוך ברכישת קרקעות להשקעה בחדרה.

 

הכירו את הסיכון המרכזי ברכישת קרקעות חקלאיותכגודל הסיכוי גודל הסיכון – הכירו את הסיכון המרכזי ברכישת קרקעות חקלאיות

משקיעים רבים בוחרים לרכוש קרקעות חקלאיות במטרה להכפיל ואף לשלש את סכום ההשקעה, ללא היכרות עם הסיכונים הכרוכים בהשקעה בקרקע חקלאית. על כן חשוב להדגיש שלא כל הקרקעות יעברו את הליך ההפשרה המיוחל. החלום של כל משקיעי הקרקעות הוא שהקרקע שלהם תעבור את הליך ההפשרה במהירות המרבית. אך חשוב לדעת שישנן קרקעות שישארו חקלאיות לאורך שנים ארוכות וישנן אף כאלה שלא יעברו את הליך ההפשרה כלל. הסיכון הגדול ביותר ברכישת קרקע חקלאית הוא בחירה לא נכונה של קרקעות שאינן קרובות לסיום הליך ההפשרה. איך תדעו לבחור נכון? משקיעים רבים בתחום יודעים לזהות את הקרקעות הכדאיות ביותר להשקעה. בשורות הבאות נגע בכמה טיפים מעשיים שיעזרו גם לכם לסנן את כלל הקרקעות החקלאיות המוצעות לכם.

 

הטיפים שיעזרו לכם לבחור נכון קרקעיות כדאיות להשקעה הם:

  • בחינה של מחיר הקרקע

מחיר הקרקע מעיד רבות על מצבה. מוכרי הקרקע יודעים להעריך כמה הקרקע רחוקה מתום שלבי ההפשרה המיוחלים, ועל סמך הערכה זו מתמחרים את מחיר הקרקע. איתרתם קרקע חקלאית שנמכרת במחיר נמוך במיוחד? ייתכן שהדבר מעיד על קשיין אפשריים בהליך ההפשרה של הקרקע.

 

  • בחינה של תוכנית המתאר

נקודה נוספת שאתם חייבים להכיר לפני בחירת קרקעות להשקעה בחדרה היא תוכניות המתאר. כיום ניתן לראות את תוכניות המתאר בקלות רבה, מה שיסייע לכם להכיר לעומק את עתיד הקרקע שלכם. תוכנית המתאר היא מעין תעודת זהות של הקרקע ובתוכנית זו ניתן לבדוק האם הקרקע אכן מיועדת להפשרה או לא. אנשי מקצוע בתחום ממליצים לרכוש אך ורק קרקעות שמיועדות להפשרה.

 

  • בחינה של מיקום הקרקע

דגש אחרון שאתם חייבים להכיר הוא מיקום הקרקע. ישנן קרקעות שאינן צפויות לעבור הליך הפשרה בגין מיקומן. הקרקע ממוקמת ליד בתי קברות, פארקים ציבוריים, בסיסים צבאיים או נתיבי תחבורה ציבורית? כנראה שהיא לא תעבור את הליך ההפשרה המיוחל בשנים הקרובות. אז לפני שאתם ממהרים לרכוש קרקעות להשקעה בחדרה, חשוב לוודא שהן ממוקמות באזורים טובים שצפויים לעבור הליך הפשרה בעתיד הקרוב.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים