קורס נדל"ן מומלץ

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום מחפשים קורס נדל"ן מומלץ שיקנה להם את כל הכלים החשובים ביותר להשקעות נדל"ן נכונות ומקצועיות. אם גם אתם חושבים להתחילאנשים כיום מחפשים קורס נדל"ן מומלץ שיקנה להם את כל הכלים החשובים ביותר להשקעות נדל"ן נכונות ומקצועיות להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן אך רוצים לעשות זאת בצורה נכונה ומקצועית, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע במספר נקודות מרכזיות שכל משקיע נדל"ן בישראל חייב להכיר. אז האם מחירי הדיור בועתיים? האם לאחר גל עליות של מאות אחוזים במשך למעלה מעשר שנים המחירים עומדים לפני שינוי מגמה ותחילתן של ירידות מחירים? קורס נדל"ן מומלץ יעניק לכם את כל התשובות. כיום יש לא מעט קורסי נדל"ן שונים, כך שכל שאתם נדרשים לעשות בשביל לבחור את הקורס האיכותי ביותר זה לערוך השוואה בין הקורסים ולשמוע כמה שיותר המלצות.

תשואה אפסית פירושה הפסד כספי בלתי מבוטל מידי שנה – הכירו את השפעת האינפלציה על החיסכונות שלכם

לפני שנצלול למצב שוק הדיור בישראל וננסה להבין האם מחירי הדיור בועתיים, חשוב שתכירו את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל – תוכניות חיסכוןכבר בתחילתו של קורס נדל"ן מומלץ, כלל התלמידים יכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל בנקאיות. הבנקים השונים מציעים לכלל לקוחותיהם תוכניות חיסכון "ללא סיכון" וללא חשיפה לאפיקי השקעה כלל. אך חשוב להדגיש כי המסלולים הללו מניבים תשואה אפסית מידי שנה, תשואה נמוכה משמעותית מגובה האינפלציה השנתיים בישראל. במילים אחרות, כלל הבוחרים בתוכניות חיסכון בנקאיות מפסידים לא מעט כסף מידי שנה (האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף כך שכל עוד האינפלציה גבוהה מהריבית החיובית המוענקת במסלולי החיסכון השונים, הבוחרים בהם מפסידים כסף מידי שנה).

הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל – ביקוש והיצע

כבר בתחילתו של קורס נדל"ן מומלץ, כלל התלמידים יכירו את הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל. הגורמים המשפיעים על המחירים הם הביקוש וההיצע. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא: כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים עולים וכך גם להיפך. בדיקה מקצועית של מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע היא התשובה לשאלה האם מחירי הדיור בישראל מנופחים ללא הצדקה. אנשי מקצוע רבים בתחום מצביעים על פער גדול רמות הביקושים לרמות הניצע הקיימות בישראל. הביקוש לדיור גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים אינם בועתיים ואף צפויים להמשיך לטפס צפונה גם בשנים הבאות.

מסלולי ההשקעה הגדולים והמבוקשים ביותר

נקודה נוספת שנלמדת בקורס נדל"ן מומלץ היא היכרות עם מגוון מסלולי השקעה אפשריים בענף הנדל"ן. בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן מאפשר למשקיעיונקודה נוספת שנלמדת בקורס נדל"ן מומלץ היא היכרות עם מגוון מסלולי השקעה אפשריים בענף הנדל"ן. לגוון את השקעותיהם המספר מסלולים השונים זה מזה הן בטווחי ההשקעה, הן ברווחים והן ברמות הסיכון. בחרנו עבורכם את מסלולי ההשקעה הבולטים ביותר:

  1. נדל"ן מניב נדל"ן מניב הוא מסלול הדגל הגדול ביותר בענף. במסגרת המסלול המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. אחד היתרונות הגדולים ביותר של המסלול הוא רווח כפול, הן מהשכרת הנכס והן מעליית ערכו.
  2. אקזיט בנדל"ן – מסלול אקזיט הינו מסלול אקטיבי שלא מתאים לכל משקיע. במסגרתו המשקיע רוכש דירה במחיר נמוך ממחיר השוק, משביח אותה בעזרת שיפוץ קוסמטי ומוכר אותה במחירי שוק.
  3. נדל"ן על הנייר – המסלול האחרון הוא רכישת נכס על הנייר. רכישה על הנייר מבטיחה למשקיע הנחה של בין 10% ל 30% ממחיר השוק, כך שמיד לאחר תום שלבי הבנייה, המשקיע יוכל למכור את הנכס במחיר שוק וליהנות מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!