פתיחת חברה בע"מ – כל מה שאתם צריכים לדעת

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

יש לכם חזון לפתוח חברה? יש כל כך הרבה אפשרויות שאתם צריכים להכיר ומאחורי כל אפשרויות יש בירוקרטיה עצומה. פתיחת חברה בע"מ היא צעד משמעותי עבור העסק שלכם ויש לכך השלכות רבות. על מנת שתוכלו לקבל את כל המידע הנדרש בבחירה שלכם, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על פתיחת חברה בע"מ.

 

מהי חברה בע"מ?

כדי שנוכל לפשט את זה בדרך הטובה ביותר אפשר להסתכל על המונח בצורה אחרת. חברה היא תאגיד או ארגון כלשהו אשר לכל מי שלוקח חלק בפרויקט הזה יש מטרה משותפת ליצירת רווחים, למעט מקרים של חברה ללא מטרות רווח. החברה מתנהלת בדיוק כמו כל עסק, יש לדווח על מס, ביטוח לאומי, לפתוח חשבון בנק לחברה וכן הלאה. וכאשר אנחנו מצרפים את המילה בע"מ (עירבון מוגבל), אנחנו מגלים שחברה בע"מ היא חברה עם מוגבלת מבחינת האחריות של הבעלים. זאת אומרת, הבעלים לא כפופים לחובות של החברה, בתקווה שלא יהיו.

 

פתיחת חברה בע"מ

יש מספר שלבים עבור פתיחת חברה בע"מ, מומלץ לא לעשות את זה באופן עצמאי, אלא עם חברה או עורך דין אשר יוכל ללוות אתכם בתהליך. השלב הראשון הוא רישום החברה אצל רשם החברות. יהיה עליכם להציג בפני רשם החברות שלוש שמות עבור החברה ולמסור את כתובת החברה. יש להחליט מי הם בעלי המניות ובכמה מניות הם מחזיקים מתוך החברה. יש גם לקבוע דירקטור לחברה שאינו חייב להיות אחד מבעלי המניות. עליכם לצרף תקנון החתום על ידי עורך דין ולשלוח את הבקשה.

 

השלב הבא הוא פתיחת חשבון בנק עבור החברה. לכל חברה שיש לכם למעט עוסק מורשה, אתם צריכים לפתוח חשבון בנק ייעודי. זאת כמובן רק לאחר שקיבלתם אישור מאת רשם החברות. עליכם יהיה להעביר לבנק את כל המסמכים הדרושים כולל תקנון ותעודת התאגדות, פרוטוקול לפתיחת חשבון בנק ועוד.

 

ברגע בו יש לכם חשבון בנק, אתם צריכים לגשת לפתוח תיק ברשויות. הרשויות אליהן אתם צריכים לפנות יהיו מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ. זאת רק לאחר שיש לכם אישור מרשם החברות וחשבון בנק ייעודי עבור החברה. רצוי להיעזר ברואה חשבון אשר כאן יעניק לכם את כל המידע הנדרש, יידע לכוון אתכם לבחירות נכונות ובכלל, עדיף לא להתעסק עם הרשויות באופן אישי וזהו, יש לכם חברה בע"מ.

 

פתיחת חברה בע"מ באופן מקוון

היתרון הגדול הוא שאתם יכולים לעבור את כל התהליך באופן מקוון, אתם לא צריכים לטרטר את עצמכם ממקום למקום ובעזרת חברה מקצועית תוכלו לסיים את התהליך אונליין במהירות וכמו שאתם יודעים, זמן שווה כסף.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!