על אילו טפסים ניתן לחתום באופן מקוון

כל בעל עסק מבין את הצורך להתאים את עצמו לעולם הדיגיטלי המתקדם שאנו חיים בו כיום. אחד הדברים שבהחלט יכולים לסייע לכל עסק כיום להתנהל בצורה טובה ויעילה יותר הוא מעבר לטפסים דיגיטליים. אם בעבר לכל עסק היה לא מעט טפסי נייר שעליהם הוא נדרש להחתים באופן ידני עובדים, לקוחות, ספקים ועוד, הרי שכיום כמעט את כל הטפסים המדוברים ניתן לשלוח באופן מקוון כאשר האדם שמקבל את אותו הטופס יכול לחתום עליו באופן מקוון ולשלוח אותו באופן מיידי לשולח. מעבר לעובדה שמעבר לטפסים דיגיטליים וחתימה דיגיטלית יהפוך את העסק שלכם לעסק ירוק וידידותי לסביבה, הרי שהוא יחסוך לכם לא מעט זמן וכסף.

 

מה צריך לדעת על טפסים דיגיטליים?

טפסים דיגיטליים הם טפסים ששולחים אותם כאמור באופן מקוון באמצעות מערכת ייעודית לניהול טפסים מעין אלה. האדם שמקבל את הטופס, יידרש לחתום עליו, כאשר תהיה לו אפשרות לעשות זאת באופן מקוון. בכדי לשלוח טפסים מעין אלה, יש צורך להטמיע בעסק מערכת ייעודית לניהול ושליחת טפסים דיגיטליים, כאשר מערכת זאת למעשה מאפשרת לשלוח סוגי טפסים שונים. חשוב מאוד לבחור בחברה הטובה ביותר, המציעה כיום שירותי תוכנות להקמת טפסים דיגיטליים, אשר תתאים לעסק שלכם את התוכנה המדויקת ביותר בהתאם לצרכיו של העסק. המטרה היא בסופו של דבר להטמיע תוכנה שתהיה נוחה וקלה לשימוש ושהטפסים השונים ישלחו ויתקבלו באמצעותה בצורה הטובה ביותר.

 

סוגי טפסים דיגיטליים שניתן לחתום עליהם באופן מקוון

כיום ניתן למצוא לא מעט סוגים של טפסים דיגיטליים הרלוונטיים לחתימה מקוונת לרבות: טופס 101 שהוא טופס שכל עובד במקום עבודה צריך למלא בכל תחילת שנה אזרחית וכן כל עובד חדש צריך למלא, טופס 116 מקוון שהוא בקשה להקלה ולתיאום בחישוב של ניכויי מס, הרשאה לחיוב חשבון שמהווה למעשה טופס שכאשר האדם חותם עליו הוא מאפשר שחברה כלשהי תחייב את חשבון הבנק שלו בסכום כלשהו הנקבע מולו מראש בהתאם לשירות כלשהו, הוראת קבע ועוד, פרטי חשבון בנק, הצהרות בריאות ועוד.

 

למה כדאי לעבור לטפסים המאפשרים חתימה מקוונת?

אין ספק שטפסים שניתן לשלוח אותם באופן מקוון וכן מאפשרים חתימה מקוונת עליהם הם טפסים אשר מקצרים באופן מהותי את זמני העבודה בכל עסק ומשרד. כל בעל עסק מבין את המורכבות שבעיסוק בטפסים פיזיים, את הצורך להדפיס את הטפסים, לשלוח אותם, לדאוג שיחתמו עליהם באופן ידני ולאחר מכן יחזירו אותם. כל בעל עסק מבין את הקושי שבשמירת כל הטפסים הללו. כאשר מדובר על טפסים דיגיטליים, הזמן הנדרש בכדי להפיק אותם הוא קצר, לרוב האדם שמקבל אותם ונדרש לחתום עליהם עושה זאת בצורה קלה ונוחה באופן מקוון וכן שולח אותם באופן מידי. כל ההתנהלות עם הטפסים הללו היא הרבה יותר פרקטית עבור עסקים כיום ומאפשרת לכל עסק לנצל אנרגיות ומשאבים בתחומים נוספים לטובת קידום העסק.

כמובן שיתרון נוסף של הטפסים הללו כרוך בשמירה על איכות הסביבה על ידי חיסכון משמעותי בנייר ועל כן, אם חשוב לכם להתאים את העסק שלכם לעולם ששואף להיות ירוק יותר, אין ספק שכדאי שתעברו להשתמש רק בטפסים דיגיטליים וחתימות מקוונת עליהם.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!