מתווכי דירות בקפריסין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

מתווכי דירות בקפריסיןהשקעות נדל"ן הוא אפיק ההשקעה הפופולרי ביותר ואפשר גם לומר שמבין הבטוחים, במיוחד לנוכח הקריסות והעלאת הריבית בבורסה האמריקאית. כמו כן, השקעות נדל"ן בנכסים בארץ נראים רחוק מכיסם של משקיעים רבים, במיוחד לנוכח התשואות שאינן משתלמות לטווח הרחוק או הקרוב. בעקבות כל אלה משקיעים רבים בוחרים להשקיע ביעד בחו"ל שהוא באותו זמן של מרחק טיסה לאילת, אנחנו כמובן מדברים על קפריסין.

 

מהי השקעת נדל"ן ומדוע צריך תיווך?

לפני שניגע ספציפית בתיווך דירות בקפריסין, ראשית צריך לדעת למה אנחנו נכנסים. אם אין לכם ידע בתחום השקעות הנדל"ן בתור התחלה חשוב להכיר במציאות, השקעות נדל"ן הן השקעות לטווח ארוך. בדרך כלל מדובר בהשקעות של כמה מאות אלפי שקלים, תלוי בגודל הדירה, במיקום שלה ובתשואה אליה אתם שואפים. השקעת נדל"ן בקפריסין יכולה להיות בדירות למגורים, דירות נופש, חנויות, קרקעות ועוד. המטרה היא להשקעה בשטח ולקבל תמורה השטח דמי שכירות או להמתין עד לפיתוח המקום ובכך ערך השטח עולה. 

בייחוד כאשר מדובר על דירות בחו"ל אנחנו צריכים סיוע של חברה חיצונית – תיווך. מתווכי דירות בקפריסין עוזרים לכם לעבור את התהליך בצורה פשוטה יותר וכמובן, גובים על זה אחוז מסוים מסך כל העסקה. היתרון בתיווך הוא שאתם יכו לים ליצור קשר עם תיווך ישראלי ובכך לא להסתבך עם שפה זרה, משרד התיווך מכיר את כל החוקים ויכול להדריך אתכם במהלך כל התהליך בחתימות, מיסוי ותשואה של השטח הקיים. התיווך הוא בדרך כלל על ידי מקומיים או חברות נדל"ן שהן משקיעות קבועות באזור. 

קראו עוד: השקעות נדל"ן באירופה

מתווכי דירות בקפריסין – כמה זה עולה?

מחירי הדירות בקפריסין משתנים בהתאם למיקום בו תבחרו להשקיע, יש שוני אך אלו הממוצעים בערים המרכזיות והפופולריות להשקעה (לרנקה, פאפוס, לימסול וניקוסיה):

  • המחיר עבור דירת 3 חדרים בקפריסין – 65,000 אירו ועד 120,000 אירו.
  • המחיר עבור דירת 4 חדרים בקפריסין – 75,000 אירו ועד 130,000 אירו.
  • המחיר עבור דירת 5 חדרים בקפריסין – 100,000 אירו ועד 160,000 אירו.
  • המחיר עבור וילות/בתי קרקע בקפריסין – 75,000 אירו ועד 200,000 אירו. 

בעת רכישת הדירה יש לקחת בחשבון הוצאות נוספות כמו מיסוי, דמי תיווך, עלויות משפטיות, מס בולים ועוד, ריכזנו עבורכם את כל ההוצאות הכרוכות ברכישת דירה על ידי מתווכי דירות בקפריסין:

  • מס בולים – מס בולים לא עובר את ה-0.5% ועבור חוזים שנמצאים מתחת ל-170,000 אירו תשלמו כ-0.15% בלבד. מעל 170,000 אירו תשלמו 0.2% וכן הלאה עד לכ-0.5% במקסימום.
  • עלויות משפטיות – אתם חייבים עורך דין שילווה אתכם בחתימה על חוזים ונוטריון לתרגום כל החוזים וחתימתם. עלות כל העסקה נעה בין 1% עד 2% מסך העסקה.
  • שמאות – בדיקת שמאי להערכת שווי הנכס היא בעלות של כ-500 אירו.
  • מע"מ – איך אפשר שלא לשלם מע"מ? אז זהו, שאפשר. בשונה מהמיסים שיש בארץ, כאשר אנחנו רוכשים נכס יד שניה בקפריסין אנו מקבלים פטור מלא מתשלום מע"מ. במקרים רבים גם עבור רכישת נכסים חדשים תקבלו סבסוד משמעותי בתשלום מע"מ לעד כ-5% ולא 19% מע"מ כמו במקור. 
  • הכנסות – גם בישראל וגם בקפריסין ישנן מדרגות מס עליהן תשלמו בהתאם לגובה ההשקעה. מדרגות המס נעות עד לכ-10% במקרים חריגים, נפרט בהמשך את דרגות המס. במקרים רבים ניתן גם להימנע מתשלום מס על ההכנסה שלכם כיוון שאתם יכולים להגדיר את הרכישה לשימוש פרטי ולא להשקעה כאשר זה הנכס היחיד שלכם.

מדרגת המס נקבעת לפי ההכנסה השנתית שלכם מהנכס:

  • הכנסה פחותה מ-19,500 לא חייבת במס.
  • הכנסה הנעה בין 19,500 ל-28,000 חייבת ב-20% מס.
  • הכנסה הנעה בין 28,000 ל-36,300 חייבת ב-30% מס.
  • הכנסה של למעלה מ-60,000 חייבת בכ-35% מס.

בין ישראל ובין קפריסין קיימת אמנת מס ככה שאתם פטורים מתשלום מס כפול גם לרשויות בארץ וגם לממשלת קפריסין.


מתווכי דירות בקפריסין – למה זה נחוץ?

גובה התשלום למתווך משתנה בהתאם לסדר גודל העסקה, לרוב מדובר על פחות מ-4% משווי העסקה, לעיתים התשלום שווה ערך לתשלום לעורך דין. בכל זאת, למה לכם בכלל לשלם למתווך דירות במקום לעשות זאת באופן עצמאי? הנה כל הסיבות למה אתם צריכים ליווי של מתווכי דירות בקפריסין:

  • שיתוף פעולה – במקום לחפש נכס שמתאים לכם אתם יכולים להגדיר בדיוק מה אתם מחפשים ומתווך הדירות יחפש זאת עבורכם. שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי ברמת הסיכון אותה אתם בוחרים, האם ההשקעה היא לטווח ארוך או בינוני, מה התקציב שלכם ועוד.
  • ייעוץ – ברגע בו נמצא נכס העונה להגדרות שלכם ניתן יהיה להתחיל לקבל החלטות באופן שיתופי. הייעוץ כולל ניתוח כלכלי בחישוב ההחזר על ההשקעה ואפשרויות מכירה בעתיד. הבחינה נעשית בהתאם לעיר בה יושב הנכס, שכונה, עתודות בניה וכו'. 
  • ניהול העסקה – במידה והחלטתם לסגור את העסקה תקבלו שירות מלא של ניהול משא ומתן מול הקונה, ליווי משפטי, בנקאי ועמידה מול כל הרשויות בארץ ובחו"ל לצורך השלמת העסקה בצורה המטיבה לכם כלכלית. 
  • שיפוץ והשבחה – מתווכי דירות בקפריסין וגם אתרי נדל"ן מקצועיים עוזרים למשקיעים גם לאחר סיום העסקה בהשבחת הנכס, אחזקה וחישוב ערכי המס. שימו לב, בעת המכירה גובה המס עומד בשיעור של 20% מסך רווח ההון על הנכס, אבל קיים פטור מתשלום מס עבור 17,000 אירו הראשונים מהרווח.

מתווכי דירות בקפריסין - תשואות מרשימותמתווכי דירות בקפריסין – תשואות מרשימות

מהי התשואה אותה אתם מקבלים עבור נכס בארץ? התשואה השנתית הממוצעת היא כ-4% במקרה הטוב עבור נכס נדל"ן בארץ. 40 דקות טיסה מהבית שלכם נמצא אזור השקעה עם תשואות הרבה יותר מרשימות לעומת סך ההון אותו אתם צריכים להשקיע. קפריסין היא מדינה תיירותית אשר מציעה שלל אטרקציות, נופים מרהיבים, נקודות היסטוריות ומוקד אהוב על תיירים בעולם. שיעור התשואה בקפריסין על דירות עומד על למעלה מ-10%, לעיתים אפילו ניתן להגיע לתשואה שנתית של 15%. הכלכלה של קפריסין היא יציבה מאוד ומסירה מאיתנו לא מעט חששות. בסכום אותו תשקיעו בנדל"ן בארץ תוכלו לרכוש למעשה 3 דירות בקפריסין (עם לוקיישן הרבה יותר מושך). לכן, לפני שאתם מוציאים כסף מהכיס שלכם חשוב להתייעץ עם מתווכי דירות בקפריסין ואתרי נדל"ן אשר עומדים מאחורי פרויקטים רבים. ניתן לבחור בדירות חדשות או דירות יד שנייה אשר לרוב ידרשו שיפוץ. שימו לב, ההשקעה הגבוהה ביותר מצידכם לא צריכה לעלות על 200,000 אירו, וכעת שהאירו נמצא בשפל סך כל ההוצאה שלכם עומדת על כ-700,000 ש"ח. 

לסיכום, על אף שההשקעה נראית מאוד בטוחה וההון העצמי שלכם לא צריך להיות בשמיים, עדיין צריך להתייחס להשקעה הזאת כעל השקעה רצינית לכל דבר ועניין. ליווי מקצועי הוא דבר שאתם לא רוצים לפסוח עליו מכיוון שמדובר כאן על עבודה מול שתי רשויות שונות, ישראל וקפריסין. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו