חיטוי צנרת מים ביתית

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

 

מרגישים בטעם, צבע או ריח חריג העולה מן המים בבית שלכם? ייתכן שאת סובלים מחדירה של גורם מזהם אל תוך מערכת המים. גורם מזהם זה יכול לפגוע באיכות המים במקרה הטוב, ואף יכול להוביל לתחלואה ויותר מכך במקרה הרע. בהתאם לכך, בכל מקרה בו עולה חשד לחדירת מזהם כזה, חשוב לבצע חיטוי צנרת מים ביתית על מנת לסלק את הזיהום ולהבטיח את איכות המים.

 

איזה זיהום יכול לחדור לכם למים?

חדירת גורם מזהם למים הוא אירוע נדיר למדי, אך הוא בהחלט מתרחש מעת לעת, ולפעמים אתם הם אלה שצריכים להתריע על כך עוד לפני שהרשויות יודעות על עצם קיום הזיהום. זיהום כזה יכול להגיע ממגוון מקורות, החל מסדק בקו המים דרכו חודרים גורמים מזהמים כמו פסולת, ביוב או חיידקים וכלה בפיצוץ במערכת הביוב הביתית, שלאורך זמן מאפשרת חדירה של מי ביוב, גם אם במינונים נמוכים, אל קו המים. חדירת זיהום כזה יכולה להוביל כאמור לפגיעה באיכות המים ואף לסיכון המשתמשים בהם, ולכן חשוב לבצע חיטוי צנרת מים ביתית.

 

כיצד מבוצע חיטוי צנרת מים ביתית?

חיטוי צנרת מים ביתית הוא תהליך סדור המבוצע במספר שלבים על ידי גורם מקצועי שהוסמך והורשה לעסוק בתחום. תחילה יש לבדוק את מקור הזיהום ולשם כך נערכת בדיקה מקיפה של מערכת המים למציאת סדקים ואיטום המערכת. כמו כן, עשוי להידרש דיגום של המים על מנת לזהות בדיוק את הגורם המזהם. לאחר מכן יש לסגור את מערכת המים משני קצותיה, ולהזרים חומר חיטוי בכמות הנדרשת, במינון הנכון ולמשך הזמן המדויק. לבסוף, יש לבצע שטיפה יסודית שתבטיח סילוק של הגורם המזהם ושל שאריות חומרי החיטוי, ולבצע דיגום נוסף בכדי לוודא שזהו אכן המצב.

 

האם אפשר לבצע את הפעולה באופן עצמאי?

התשובה היא בהחלט לא. חיטוי צנרת מים ביתית חייב להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך, שלמד את התחום ובעל הסמכה בתחום של חיטוי מאגרי מים. על אף שהתהליך נראה לכאורה פשוט, יש בו שורה של פרמטרים שיש להבין בהם היטב על מנת שלא ליצור סיכון מיותר למשתמשים במים.

 

חיטוי צנרת מים ביתית הוא הפתרון בכל מקרה של חשש לזיהום המים בביתכם, ואת החיטוי הזה אין לבצע באופן עצמאי, אלא בסיוע איש מקצוע בלבד. תהליך החיטוי הוא מהיר יחסית, אך הוא חייב להתבצע בצורה מדויקת ומקצועית על מנת שלא לסכן את בני הבית המשתמשים במים.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!