חווה למכירה בפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

חווה למכירה בפורטוגלמחפשים חווה למכירה בפורטוגל? המאמר הבא הוא בשבילכם. במאמר הבא נסביר למה כדאי להשקיע בנדל"ן, מה הייחודיות בפורטוגל ומידע חשוב נוסף בנוגע לחווה למכירה בפורטוגל. 

 

חווה למכירה בפורטוגל- קצת על נדל"ן

נדל"ן הוא אחת מהשיטות הטובות ביותר להכנסה קבועה ויציבה. בעבר, אנשים היו עובדים במקום אחד רוב החיים וכך יכלו להסתמך על המשכורת, התנאים והפנסיה ככאלה שיספקו אותם וידאגו להם לאורך זמן. אך כיום המצב שונה, מאחר שרבים לא שומרים על אותו מקום עבודה לזמן רב. כמו כן, רבים לא סומכים על ביטוח לאומי לזמנים קשים וכך גם לא על הפנסיה. לכן, הנדל"ן החל לתפוס יותר ויותר מקום בקרב אנשים שמחפשים מקור הכנסה קבוע. 

דבר נוסף שגרם להשקעות נדל"ן הוא האינפלציה. כספי החסכונות מאבדים מערכם כתוצאה מהאינפלציה ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא להשקיע את הכסף. יש אפשרויות רבות להשקעות כספיות כמו בורסה, הדסטארטים, פרויקטים חברתיים שונים ועוד. כמובן אחת מאפשרויות ההשקעה היא השקעה בנדל"ן. השקעה בנדל"ן היא אחת מההשקעות הבטוחות ביותר שכן היא מאפשרת לכם לקבל שכירות קבועה כל חודש. כך גם תוכלו להנות מעליית ערך הנכס במקרה שתרצו למכור אותו. כמו כן, השקעה בנדל"ן מאפשרת לכם להנות מהנכס לצרכים אישיים. במהלך חופשה תוכלו ללון בנכס שלכם ולהנות מחופשה בה תשלמו רק על טיסות ובזבוזים. 

חווה למכירה בפורטוגל- קצת על פורטוגל

פורטוגל, אחת המדינות היפות והייחודיות בעולם. פורטוגל שוכנת בצד המערבי של חצי האי  האיברי, לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי. פורטוגל הפכה לאחד היעדים המבוקשים ביותר עבור תיירים מרחבי העולם. בפורטוגל ניתן להנות מנופים מרהיבים, חופים יפהפיים, תרבות מעניינת, אתרי טבע, הרים, צוקים, שמש, ערים מהנות ואוכל טעים. בפורטוגל תמצאו שלל אטרקציות כמו ארמונות, פארקים ומוזיאונים. 

 

חווה למכירה בפורטוגל- השקעות בפורטוגל

על מנת להשקיע בפורטוגל לא צריך אזרחות מקומית או מעמד תושב. למעשה כל מי שרוצה יכול להשקיע בפורטוגל ולהנות ממחירים נמוכים. 

בפורטוגל תוכלו להנות מאפשרות השקעה ישירה בקניית נכסים על שמכם בטאבו. כמו כן, ניתן לקנות נכס משותף עם מספר משקיעים שמתאגדים ביחד כחברה בפורטוגל. 

לפני שאתם ממהרים להשקיע בפורטוגל חשוב מאוד לפתוח מספר זיהוי מס, דרכו תוכלו להתנהל, לשלם מיסים ולהרוויח רווחים. את מספר המס מקבלים על ידי רישום במשרד המס המקומי או ברשום המיסים הפורטוגלית. 

 

חווה למכירה בפורטוגל- ליסבון ופורטו

בפורטוגל יש שתי ערים מרכזיות ששווה להשקיע בהן ולחפש חווה למכירה- 

  • ליסבון- עיר הבירה של פורטוגל. בליסבון ניתן לקנות דירה להשקעה בסכומים נמוכים של בין 100,000 יורו לבין 350,000 יורו. השקעות נדל"ן בליסבון, עשויות להניב תשואה פוטנציאלית של בין 6% לבין 8% מדמי השכירות. מדובר בתשואה נאה מאוד. 
  • פורטו- פורטו היא עיר נמל והשנייה בגודלה בפורטוגל. המחירים של הנכסים בפורטו נמצאים במגמה חיובית בשנים האחרונות. כתוצאה מכך משקיעים ישראלים רבים בוחנים אפשרויות רכישת נכסים בפורטו. מחירים הנכסים בפורטו נחשבים לנמוכים במיוחד ונעים בין 70,000 ל-150,000 יורו. 

 

חווה למכירה בפורטוגל- אמנת מס

בשנת 2008 נחתמה אמנת מס בין ישראל לפורטוגל. אמנת המס למעשה מונעת תשלום מס כפול על ההכנסות של אדם. כלומר, במידה שאתם בעלי שתי אזרחויות או מתנהלים בשתי מדינות- ישראל ופורטוגל- לא תאלצו לשלם מס על הרווחים שלכם בשתי המדינות. בזכות אמנת המס תוכלו לשלם מס על הרווחים שלכם רק בפורטוגל ולא תאלצו לשלם על הרווחים בישראל.

 

חווה למכירה בפורטוגל- ויזת הזהב

תוכנית ויזת הזהב, נכנסה לתוקף החל משנת 2012. תוכנית זו למעשה מעניקה למשקיעים בפורטוגל, לקבל ויזה מקומית כאשר בהדרגה יוכלו לקבל אזרחות פורטוגלית. הוויזה למעשה מעניקה למשקיעים ללא אזרחות אירופאית, לחיות במדינה ולהשקיע בה. 

על מנת להנות מתוכנית ויזת הזהב יש להשקיע סכום של לפחות 500,000 יורו בנדל"ן בפורטוגל. אך אין חובה לרכוש נכס אחד בסכום זה, אלא ניתן לרכוש מספר נכסים שונים בשווי כולל של 500,000 יורו או יותר. 

בשנת 2021, הקריטריונים בתוכנית ויזת הזהב השתנות מעט. על פי התקנות החדשות, ההשקעה בנדל"ן בפורטו, ליסבון ואלגברה לא תזכה את המשקיעים בויזת הזהב. השינויים חלו בעקבות משבר הקורונה והקשיים שהוא הביא. 

משקיע שקיבל את ויזת הזהב, לאחר חמש שנים יוכל לבקש אזרחות פורטוגלית. בנוסף, ויזת הזהב מעניקה תושבות גם לבני משפחתו מדרגה ראשונה של המשקיע. כלומר, בן/ בת זוג, הורים וילדים מתחת לגיל 21 יקבלו באופן אוטומטי מעמד תושב.

יש לשים לב כי קיים משך זמן שהייה מינימלי במדינה על מנת להיות זכאי לויזה. 

 

חווה למכירה בפורטוגל- תנאי מימון

הבנקים בפורטוגל, מאפשרים לתושבים זרים לקחת הלוואות עד 70% משווי הנכס. בנוסף, במצב שהמשקיע יעבור לגור במדינה ויהפוך לתושב פורטוגל, הוא יוכל לקבל משכנתא עד 80% משווי הנכס. המשכנתא בפורטוגל מוצעת לתושבים זרים עד 30 שנה בלבד. לעומת זאת תושבים מקומיים יוכלו לקבל משכנתא עד 50 שנה. 

שימו לב- בעת לקיחת משכנתא, הבנקים הפורטוגליים יבקשו תיעוד כלכלי נרחב ויבדקו את הנתונים המוצגים לפניהם על מנת לוודא כי הלווה אכן יוכל להחזיר את ההלוואה שקיבל מהבנק. התיעוד כולל מסמכים שונים ביניהם מסמכי זהות כמו תעודת זהות ודרכון בתוקף ובנוסף תלושי משכורות, החזרי מס, הבהרות בנק, הכנסות מהשקעות (מניות, נדל"ן קרנות), הכנסות מפנסיה או כל דבר רלוונטי אחר. 

חווה למכירה בפורטוגל- התיירות בפורטוגל

פורטוגל היא מדינה בעלת תיירות רבה מאוד. בכל שנה נכנסים לפורטוגל עשרות מיליוני תיירים ובשנת 2019 נשבר שיא של 27 מיליון תיירים בשנה בפורטוגל. כתוצאה מכך, תיירים רבים מחפשים דירות נופש ודירות Airbnb בערים התיירותיות והפחות תיירותיות. 

על מנת לבחור חווה למכירה בפורטוגל יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. 

קודם כל יש לקחת בחשבון את הביקוש וההיצע של האזור בו אתם מעוניינים להשקיע. מומלץ לבחור באזורים בהם הביקוש גבוה וההיצע נמוך. אלה יכולים להיות אזורים לדוגמא. כך תוכלו להיות בטוחים שלדירה בה תשקיעו יהיה ביקוש ותוכלו להשכיר אותה בקלות או להפוך אותה לדירת Airbnb בקרב המטיילים באזור. 

הדבר השני שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור חווה למכירה בפורטוגל הוא מה שכר הדירה המקובל באזור בו אתם מעוניינים להשקיע. כאשר תבינו את טווח מחירי השכירות באזור תוכלו לחישוב את ההכנסה הצפויה לכם ואת אחוז התשואה השנתית הצפויה לכם מההשקעה. 

 

חווה למכירה בפורטוגל- בחירת הנכס

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא מטרת הנכס. נסו להגדיר מה המטרה של ההשקעה ומה המגבלות שלכם כמשקיעים. לדוגמא, אם אתם משכירים נכס שישמש לתיירות (דירת Airbnb) או למגורים (להשכיר את הדירה לשוכרים קבועים). כמו כן, בפורטוגל יש תנופת בניה חדשה וכתוצאה מכך ניתן למצוא דירות רבות להשקעה במגוון מיקומים מבוקשים, בערים גדולות ובאיים הקטנים. לכם חשבו האם אתם מעוניינים להשקיע בפרויקט מגורים חדש – שמצד אחד יכול לעלות הרבה ומצד שני בתקופת הבנייה לא יושכר. 

ההמלצה שלנו היא להגיע לנכס ולראות אותו בעיניים. אל תסתפקו בתמונות או בסרטונים על מנת שתוכלו לדעת בוודאות מה אתם מקבלים. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים