התמחות בניהול נדל"ן: הכירו את אפשרויות הלימוד

ענף הנדל"ן משגשג בשנים האחרונות, מצד אחד של המפה טוענים שמדובר בבועה ומצד שני מאמינים כי המחירים ימשיכו לעלות. התמחות בניהול נדל"ן היא תוכנית להכשרת עתודה ניהולית אקדמית גבוהה שתוכל לסייע לכם במגוון רחב של מוקדים: ייזום נדל"ן, שערוך, קבלת החלטות בנושא נדל"ן, מימון, שמאות ועוד. התוכנית קשורה למנהל עסקים, ניהול נדל"ן וכמו כן גם שמאות.

 

התמחות בניהול נדל"ן

התמחות בניהול נדל"ן הינו חלק מתואר מנהל עסקים בפני עצמו. במשך לימודי התואר יקבלו התלמידים הכשרה להשתלב בעולם הנדל"ן והעסקים. התואר עצמו הוא בחלקו עיוני וחלקו פרקטי. סיום תואר בניהול נדל"ן מקנה לכם את האפשרות להשתלב בתחום הנדלן": מתווכים, יזמים, מנהלי פרויקטים, שמאות ועוד. משך זמן התואר עומד על כ-3 שנים, אך ישנם גם מסלולים אשר מסתכמים ב-4 שנות לימוד. לקראת סיום התואר תתבקשו להגיש עבודה סמינריונית אשר תיקח נתח משמעותי בממוצע הציונים הסופי שלכם. ממוצע הציונים הוא הכלי שלכם להתקבל למשרות במקומות מבוקשים ולכן, רבים מהסטודנטים לוקחים ברצינות רבה את הגשת העבודה ואף נעזרים באמצעים חיצוניים. רק לאחר שעמד הסטודנט בכל החובות הלימודיים שלו יוכל לקבל תעודת בוגר BA בניהול עסקים עם התמחות , התעודה תלויה באישור המל"ג. התעודה מעניקה לכם אפשרות להשתלב בניהול פרויקטים, תיווך נדל"ן, חברות בנייה, ייעוץ נדל"ן ועוד.

 

סיוע בהגשת עבודות סמינריוניות

כחלק מהחובות של הסטודנט יהיה עליו להגיש עבודה סמינריונית לקראת סוף התואר. עבודות סמינריוניות במנהל עסקים עם התמחות בניהול נדל"ן דורשות הרבה מהסטודנטים. יהיה על הסטודנט לערוך מחקר מעמיק ולבסס את התחום בו הוא עוסק במהלך כל העבודה. עבודות סמינריוניות מקבלות כללים משלהן בהתאם למוסד הלימודים בו אתם נמצאים. סטודנטים רבים בוחרים לקבל עזרה חיצונית – ליווי בכתיבת עבודות אקדמיות. השירות הניתן הוא כתיבת עבודות סמינריוניות בתשלום. השירות מלווה את הסטודנט מתחילת כתיבת העבודה עם דגש עם בחירת הנושא המתאים לו, הגייה, עריכה לשונית, תרגום, קניית עבודות אקדמיות לצורך מחקר ושאיבת מידע ועוד.

 

הצוות אשר מלווה את הסטודנטים הוא צוות מיומן ומנוסה בתחום הנדל"ן ועבודות אקדמיות בכל התחומים. במהלך הליווי תקבלו כלי עזר אשר ישמשו לכם גם לעתיד, תוכלו לקבל משוב על העבודה שלכם לפני שאתם מגישים אותה ובכך להגיע בסופו של דבר לציון הנכסף.

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!