השקעות שונות שכדאי לבדוק

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

צילום:freepik

אם אתם מתעניינים בהשקעות שונות בארץ ובעולם יש לנו כמה כיוונים שבוודאי תשמחו לשמוע עליהם ולהכיר אותם, עולם ההשקעות שינה פנים ויש הצעות רבות ומגוונות הנותנות לנו המשקיעים צוהר להכנסה יפה או בשפה המקצועית תשואה יפה על ההשקעה שאנחנו ביצענו.

מי מתאים להשקעה

אך ורק אנשים שיש להם כסף פנוי וזמין להשקיע ללא רגש ולתת לכסף לעבוד עבורם, אנשים שכספי ההשקעה הוא כספם האחרון לא ישנו טוב בלילה ולא יצליחו להישאר בהשקעה רגועים, ולכן השקיעו אך ורק כסף שיושב אצלכם פנוי ואתם מוכנים שהוא ילך לעבוד עבורכם

בנוסף בכל השקעה טמונה סיכון כספי או מדד רווחיות על גבול ההפסד אתם חייבים לדעת איך להתמודד אם זה מבחינה נפשית גם אם הכל נראה ורוד בהתחלה קחו בחשבון את כל אופציות ותשלימו איתם כראוי.

בדיקה של ההשקעה תמגר את הסיכון שלכם ואף ישנן השקעות ללא סיכון כלל אבל הם יקרות בדרך כלל וקשה להשיג אותם חושב להכיר את התחום לפני כל צעד ואף להתייעץ עם איש מקצוע .

שלוש ענפי השקעה מרכזיים שכדאי לבדוק ולהכיר

ענפים אלו הם ללא ספק חלק מרכזי בעולם ההשקעות כיום למרות שהם עדיין חלק קטן מכלל האפשרויות יש הצעות רבות ומשונות שאותם תוכלו למצוא באתרי השקעות באתרי מכירה, בבתי השקעות ועוד מוסדות שמפרסמים השקעות בתחומים מגוונים, כעת נכיר את השלושה לעמוק

השקעה בקרקע –קרקע להשקעה זאת אחת העסקאות היותר מעניינות בענף הנדל"ן מה שנהוג כיום שחברות מציעות למכירה חלקת קרקע שאינה מופשרת לבניה במחירים מאוד זולים ונגישים לכל משקיע, כעת אך לפי סטטיסטיקה ומיקום הקרקע בעתיד הלא רחוק היא תופשר לבניה וערך הקרקע יעלה בעשרות אחוזים ומכאן מגיע לנו המשקיעים רווח יפה.

השקעה בסטארט-אפ –התקשורת מלאה כמעט בכל שבוע בכתבות על חברות הזנק אשר נמכרו באות מיליונים ועשו מה שנקרא אקזיט אבל רגע איך זה קורה ? הכל מתחיל ברעיון של חברה מסוימת התחילה להזיז עניינים ומגיעה לשלב הגיוס כספים עבור התקדמות בתהליך שם אתם נכנסים לתמונה והשקעה קטנה מאוד שלכם במניות החברה תהיה שווה לכם מאוד ברגע שהיא תצא למכירה.

השקעה בנדל"ן חו"ל –אחוז התשואה בארץ על השקעות נדלן לא עולה כמעט מעל 7 אחוז בעסקאות נוצצות וממש משתלמות אך לא כל בנדל"ן חול שם אתם יכולים להוציא בעסקה ממוצע  שבע אחוז ללא מאמצים כבדים מצדכם, עוד דבר מחירי הנדל"ן בחול יותר נגישים מאשר בישראל זאת אומרת שעבור שלוש מאות אלף שח תקבלו דירה שתניב לכם אלפיים  חמש שמאות שח כל חודש מה שבישראל אתם אמורים להשקיע לפחות שבע מאות אלף שח להגיע לשכירות כזאת.

לסיכום

בררו טוב את ההשקעות שאתם רוצים להיכנס אליהם תקראו מגזינים מומלצים ואף התייעצו לפני כל פעולה בהצלחה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!