השקעות נדל"ן קפריסין – המדריך השלם שיעשה לכם סדר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

הסיבות בגינן קפריסין סומנה על ידי משקיעים רבים, המיסים באזור ומסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר למשקיעים זרים!

משקיעי נדל"ן רבים מישראל בפרט ומכל רחבי העולם בכלל נושאים את עיניהם ליעדי השקעות אטרקטיביים מעבר לים. שוק הדיורמדוע להשקיע בנכס נדל"ן בקפריסין בישראל רושם עליות רצופות וחסרות רסן של למעלה משני עשורים, מה שמקשה על המשקיעים לאתר עסקאות אטרקטיביות כמו אלה שניתן למצוא מעבר לים. מחירי הדיור הגבוהים לא רק מחייבים את המשקיעים להשקיע סכומי כסף גדולים, אלא גם פוגעים באחוזי התשואה השנתית מהשכרת הנכסים. אחד מכללי האצבע שמלווים משקיעי נדל"ן רבים בכל רחבי העולם הוא ככל שמחירי הנכסים גבוה יותר, כך אחוזי התשואה מהשכרתם צפוי להיות נמוך יותר. לכן, משקיעי נדל"ן רבים בישראל החלו בשנים האחרונות להעביר את כל כספי השקעותיהם אל מעבר לים.

ישנן מדינות רבות בכל רחבי אירופה שרק מתחילות את הזינוק במחירים שהחל בישראל לפני למעלה משני עשורים. אך רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע בחו"ל, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות השקעות נדל"ן מעבר לים. בשורות הבאות נגע בשיטות הטובות והמדוייקות ביותר לאתר אזורים שמחירי הנכסים בהם צפויים לעלות בעשרות אחוזים תוך זמן קצר, נכיר את הכוחות המשפיעים על מחירי הדיור, נכיר את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם שעל אף גודלו הפיזי מצליח למשוך משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם, ניגע בדגשים חשובים אודות המיסוי המקומי, אפשרויות המימון השונות ומסלולי ההשקעה הגדולים ביותר באזור. רוצים להתחיל להשקיע בנדל"ן ולא יודעים איך ואיפה? המדריך הבא יעשה לכם סדר בנקודות החשובות ביותר.

אחת המדינות המתויירות ביותר – קפריסין הקטנה מארחת כ 2,500,000 תיירים מידי שנה!

אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם שסומן על ידי משקיעי נדל"ן רבים כיעד טוב להשקעה בשנת 2021 הוא קפריסין. קפריסין כוללת לא מעט יתרונות לכל משקיעי העולם בכלל ולמשקיע הישראלי בפרט. בין כלל יתרונותיה הרבים ניתן למנות את הקירבה הגאוגרפית, את היותה מדינה תיירותית, את מזג האוויר הנוח בכל עונות השנה וכמובן את מחירי נכסיה. על אף גודלה הפיזי וכמות התושבים המקומיים היא מצליחה למשוך לא פחות מ 2,500,000 מיליון תיירים מידי שנה, כמעט כפול מכמות התושבים המקומיים בשטחה. נתון זה הופך אותה ליעד תיירותי המאפשר למשקיעים ליהנות מהשקעות קצרות טווח המגדילות באופן ניכר את אחוזי התשואה השנתיים. מעבר לכך, רמות הביקוש למגורים באזור גבוהות במיוחד בשל הכמות הגדולה של דורשי הדיור לעומת ההיצע הקיים. נקודה זו מובילה אותנו להיכרות מהירה עם הכוחות המשמעותיים ביותר שמשפיעים על שוק הדיור בכל רחבי העולם. בדומה לכל מוצר שנמכר בשוק, כאשר רמות הביקוש אליו גבוהות מכמות המוצרים שיש למכירה, מחירי המוצר עולים. כך גם בשוק הדיור, ככל שרמות הביקוש גבוהות מההיצע הקיים, המחירים עולים. התיירות העניפה בקפריסין מבטיחה רמות ביקוש גבוהות, מה שצפוי להוביל לעליות ערכי הנכסים באזור במרוצת השנים.

כל היתרונות הגדולים שקפריסין מציעה למשקיעיה

היכן להשקיע בנדלן בקפריסיןרגע לפני שאתם קופצים לקפריסין, הכירו עוד כמה נתונים היסטוריים וכלכליים אודותיה. קפריסין החלה את דרכה כמדינה עצמאית בשנת 1960 ובשנת 2003 הצטרפה לכלל המדינות הנכללות תחת האיחוד האירופי. חמש שנים לאחר מכן, בשנת 2008 החלה לעשות שימוש במטבע הרשמי באיחוד, האירו. מאז ועד היום הכלכלה המקומית מצליחה לספק את כל צורכי תושביה בהצלחה ללא מהלומות קשות ומשמעותיות. בשנת 2013 הכלכלה המקומית נכנסה למשבר קטן שנגרר כתוצאה מהתנהלות כלכלית שגויה של האיחוד האירופי אך עד מהרה הצליחה לצאת ממנו כמעט ללא זכר. הכלכלה המקומית מוכיחה את חסינותה ויכולתה להתמודד עם משברים פעם אחר פעם, מה שמאפשר למשקיעים הרבים מכל רחבי העולם לרכוש נכסים להשקעה בקפריסין ולישון בראש שקט. בטיחות ההשקעה חשובה לכם לא פחות מרווחיותה? קפריסין היא המדינה עבורכם. היתרונות הגדולים ביותר בגינם משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים דווקא בקפריסין הם:

  1. מחירי הדיור נמוכים – מחירי הדיור בקפריסין נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. בקפריסין תוכלו להתחדש בדירות מגורים באזורים חמים בפחות מ 500,000 שקלים. המחירים הזולים כוללים לא מעט יתרונות למשקיעים. המרכזיים שבהם הם: האפשרות ליהנות מהשקעה טובה ומניבה גם ללא הון עצמי גבוה וכן אחוזי התשואה הגבוהים מהשכרת הנכסים. כפי שהסברנו לעיל, אחד הכללים המנחים משקיעי נדל"ן רבים הוא ככל שמחיר הדירה זול יותר, כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתה יהיו גבוהים יותר.

 

  1. מיסים נמוכים – בשונה ממדינות רבות בכל רחבי העולם המטילות מיסים גבוהים במיוחד על משקיעים זרים, בקפריסין המשקיעים הזרים נהנים ממיסים נמוכים במיוחד במטרה למשוך כמה שיותר מהם. הכלכלה המקומית רואה במשקיעים יתרון המסייע להתפתחות הכלכלה המקומית.

 

  1. כלכלה יציבה – הכלכלה הקפריסאית ידועה ביציבותה וביכולתה לעמוד במשברים כלכליים שונים. כמות המובטלים במדינה נמוך במיוחד והעובדה שמדובר במדינה כה קטנה (הכוללת כ 1,500,000 תושבים מקומיים בלבד), מאפשרת לה להתמודד עם כל משבר במהירות וכמעט ללא פגע.

 

  1. מדינה תיירותית במיוחד – לקפריסין מגיעים כ 2,500,000 תיירים מידי שנה, מה שמבטיח למשקיעים בה אפשרות להגדלה משמעותית של אחוזי התשואה השנתיים מהשכרת הנכס. התיירים הרבים המגיעים מידי שנה צריכים מקומות רבים ללון בהם, מה שגורם למשקיעי נדל"ן רבים להציע את דירתם להשכרת תיירים לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים יכולה להניב כ 10% עד 15% תשואה מידי שנה.

הכירו את האזורים החמים ביותר להשקעה בקפריסין – אלה היעדים שרוב משקיעי הנדל"ן בוחרים בהם!

כלל היתרונות הללו מצליחים למושך משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם שבוחרים להשקיע את כספם דווקא בקפריסין. יתרון נוסף למשקיעים הישראלים הוא כמובן המרחק הגאוגרפי. המרחק הגאוגרפי מאפשר למשקיע הישראלי להגיע לקפריסין תוך 40 דקות טיסה בלבד. נתון זה מסייע לנהל את ההשקעות בקפריסין בקלות וביעילות. השקעות בקפריסין נשמעות לכם מעניינות? במדריך זה של השקעות נדל"ן בקפריסין ריכזנו עבורכם את האזורים החמים ביותר להשקעה. אך רגע לפני שניגע ביעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה, חשוב שתכירו את המחוזות השונים באזור.

פמגוסטה

מחוז זה כולל בעיקר בתי נופש מפוארים המיועדים לתיירים רבים. השקעה במחוז מתאימה למשקיעים שמעוניינים להשכיר נכסים לטווחי זמן קצרים. באיה נאפה צפויים לא מעט שינויים ופיתוחים שצפויים להשביח את כל הנכסים באזור.

לרנקה

לרנקה רשמה בשנים האחרונות עליות מחירים בשכירות הנכסים באופן קבוע. בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים החלו לקדם באזורמה היתרונות שמציעה קפריסין למשקיעי הנדל"ן בניית בניינים חדשים וגבוהים הכוללים כמות גדולה של דירות להשכרה. נתון זה אמנם משביח את האזור ומעלה את ערך הנכסים מחד, אך מאידך מגדיל את ההיצע הקיים בשוק השכירות כך שהדבר עלול לבוא לידי ביטוי בירידות מחירים של השכרת נכסים. אם אתם משקיעים לטווחי זמן ארוכים במטרה ליהנות מהכנסה חודשית קבועה ואחוזי תשואה גבוהים, ייתכן שלרנקה היא לא התשובה עבורכם.

ניקוסיה

ניקוסיה לא מצליחה למשוך משקיעים זרים רבים בשל העובדה שהשוק המקומי לא פשוט להשקעה. על מנת להשקיע באזור אתם חייבים להכיר לעומק את כל השכונות והאזורים השונים, מה שגורם למשקיעים זרים רבים לוותר על כך. רוב מחזירי הדירות הם מקומיים או משקיעי נדל"ן מקפריסין.

לימסול

לימסול היא אחת הערים המרשימות והמפותחות ביותר בקפריסין. בעיר תוכלו ליהנות מחיי לילה עשירים, מרכזי קניות, פנאי ובידור, מקומות תעסוקה רבים, משרדי הייטק ועוד. כלל הנתונים הללו הצליחו למשוך את תשומת ליבם של משקיעים רבים שבחרו בהמוניהם להשקיע באזור. חשוב להדגיש כי לימסול נמצאת לאחר תקופה ארוכה של עליות משמעותיות כך שייתכן שהיא קרובה לשיא המחירים בתקופה הקרובה.

פאפוס

האזור החם ביותר בקפריסין בו רוב ככל המשקיעים בה בוחרים הוא פאפוס. פאפוס היא אחת הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בקפריסין מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, חשוב לדעת שפאפוס נחשבת לעיר תיירותית מאוד המושכת תיירים רבים בכל עונות השנה. מזג האוויר הנוח באזור מאפשר לרבים לטייל בה גם בעונת החורף ללא כל מפרע. אך אם לא די בכך, בעיר נפתח לאחרונה קזינו חדש ומרשים, בעתיד הקרוב צפויים להעמיד באזור מעגן יאכטות, לפתח כבישים מהירים שיקשרו בין פאפוס לפוליס ועוד. כלל השינויים הללו צפויים להעלות את מחירי הנכסים באזור בעשרות אחוזים תוך זמן קצר. חשוב להדגיש שבניגוד ללימסול המרשימה, פאפוס עדיין לא החלה את הזינוק הצפוי במחירי הנכסים. נתון זה מאפשר למשקיעים הרבים להתחדש עם נכסים במחירים נמוכים עם פוטנציאל השבחה גבוה מאוד. כמו כן בעיר פאפוס קצב התחלות הבנייה נחשב לאיטי בהשוואה למחוזות אחרים, מה שמשפיע על ההיצע הקיים בשוק. הביקוש שגדל בקצב מסחרר וההיצע שלא מצליח להדביק את הפער יוצרים תבנית קבועה וצפויה של עליות מחירים. ראש העיר המקומי מציג תוכניות שאפתניות במיוחד לפיתוח מאסיבי שיהפוך את פאפוס לתיירותית אף יותר ממה שהיא כיום. גם מוסדות החינוך בעיר נחשבים לטובים ביותר בכל קפריסין, אזורי המסחר מפותחים וחדשניים וכל זה, במחירים נמוכים.

הכירו את המיסוי המקומי – כל המיסים שחשוב שתכירו לפני ההשקעה בקפריסין

כעת חשוב לעבור למיסוי המקומי על עסקאות נדל"ן. משקיעים רבים לא מכירים לעומק את כל פרטי המיסוי באזור בו הם בוחרים להשקיע, מה שלא אחת מחייב אותם בהוצאות לא מתוכננות. הוצאות לא מתוכננות יכולות להיות ההבדל בין עסקה מרוויחה לעסקה מפסידה ולכן חשוב להיערך להכל מראש. ריכזנו עבורכם את כל ההוצרות הנלוות שחשוב שתקחו בחשבון עם המיסים המקומיים כך שתוכלו לקבל תמונה ברורה ומדוייקת של כל ההוצאות הנדרשות להשקעה בקפריסין.

  • מס בולים – מס בולים המקובל בקפריסין נקבע בהתאם לעלות הנכס שלכם. על 5,000 אירו ראשונים לא משלמים מס כלל, לאחר מכן מ 5,000 אירוע ועד 170,000 אירוו משלמים אירו אחד על כל 1,000 אירו (ממחיר הנכס). השלב הבא הוא מ 170,000 אירוע ומעלה, במקרה זה התשלום יורד ל 0.2 אירו לכל 1,000 אירו נוספים. את תשלום מס הבולים עורך הדין שלכם ישלם וחשוב לקחת אותו בחשבון בין כלל ההוצאות הנלוות לעסקת הנדל"ן שלכם.
  • מס שנתי – בדומה למס הבולים גם המס השנתי נחשב לנמוך במיוחד והוא אינו מגיע אף לחצי אחוז משווי העסקה.
  • מס רכישה – גם מס זה נחשב לידידותי במיוחד ואחוז המס נקבע בהתאם לעלות הדירה. המקסימום שתשלמו זה פחות מ 10% משווי הנכס, מס נמוך משמעותית מהמס בישראל. חשוב להדגיש שבין ישראל לקפריסין יש אמנה חתומה שנועדה למנוע תשלומי כפל מס. אמנה זו מצליחה לחסוך למשקיעי נדל"ן ישראלים בקפריסין לא מעט מיסים עודפים מידי שנה.
  • תשלום לעורך דין – השכר הממוצע של עורכי הדין המקומיים עומד על כאחוז אחד מסך ההשקעה או על תשלום תשלום מינימלי של 1,200 אירו.
  • דמי העברה – דמי העברה משולמים במטרה להעביר  את הנכס הנרכש על שמכם בהתאם לכל המשתמע מכך מבחינה חוקית. דמי העברה אף הם משתנים בהתאם לשווי הנכס שלכם כך שנכסים בעלות של פחות מ 85,000 אירו ידרשו לשלם 3% מסך העסקה, נכסים בעלות של בין 85,000 אירו ל 170,000 אירו ישלמו 5% משווי העסקה ונכסים במחירים הגבוהים מ 170,000 אירו ידרשו לשלם 8% משווי העסקה. חשוב להדגיש שכיום הממשל הקפריסאי מעניק 50% הנחה למשקיעים חיצוניים בתשלומי דמי העברה כחלק מעידוד המשקיעים הזרים להשקיע במדינתם.

לסיכום כלל ההוצאות הנלוות שחשוב שתקחו בחשבון ערכנו עבורכם טבלה מסודרת:

 

תשלום נוסף כמה משלמים?
מס בולים פחות מ 0.5% משווי הנכס
מס שנתי פחות מ 0.5% משווי הנכס
מס רכישה פחות מ 10% משווי הנכס – תלוי בשווי הנכס
תשלום לעורך דין כ 1% משווי הנכס ומינימום 1,200% אירו
דמי העברה נע בין 3% ל 8% עם 50% הנחה למשקיעים זרים

 

הכירו את כל אפשרויות המימון הטובות ביותר שיאפשרו לכם לרכוש נכסים להשקעה בתנאים אטרקטיביים

אז אם גם אתם מתכננים להשקיע בנדל"ן בקפריסין, חשוב מאוד שתקחו בחשבון את כל ההוצאות הנלוות הללו. חישוב כלל ההוצאותמה אפשרויות המימון של רכישת נכס נדל"ן בקפריסין הנדרשות תאפשר לכם לראות את התמונה הגדולה במלואה ולהחליט האם ההשקעה כדאית או לא. לצערינו לא מעט משקיעים פזיזים שלא בודקים את הדברים לעומק נדרשים לשלם מיסים והוצאות נלוות שלא חישבו מה שגורם לעסקה שלהם להתברר כלא רווחית. כעת, הגיע הזמן לעבור לכל נושא המימון. כל נושא המימון בהשקעות נדל"ן תופס מקום של כבוד בהשקעותיהם של רוב ככל המשקיעים המנוסים ביותר. קפריסין מציעה למשקיעיה אפשרויות מימון רבות ואטרקטיביות במיוחד שאתם חייבים להכיר.

 

משכנתא – אפשרות המימון הראשונה והאטרקטיבית ביותר היא הלוואת המשכנתא. הלוואת המשכנתא מאפשרת למשקיעים רבים ליהנות מהלוואות גדולות, לתקופות זמן ארוכות ועם ריביות נמוכות במיוחד. כפי שציינו לעיל, הממשל הקפריסאי מעודד משקיעים זרים ולכן מוכן להעניק גם לכם הלוואת משכנתא בתנאים אטרקטיביים במיוחד. הלוואת המשכנתא מסייעת למשקיעי נדל"ן רבים לממן חלק גדול מהעסקאות כך שגם ללא הון עצמי ניתן לרכוש נכסים רבים בכל רחבי קפריסין. חשבתם שבשביל להתחיל להשקיע בעולם הנדל"ן אתם חייבים חסכונות גדולים של עשרות או אף מאות אלפי שקלים? בעזרת שימוש נכון באפשרויות המימון הרבות תוכלו להתחיל להשקיע גם ללא הון עצמי כלל. חשוב להדגיש שהלוואת המשכנתא כוללת מסלולים אפשריים רבים עם ריביות משתנות כך שאם אתם לא בקיאים בנושא, חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי ומקצועי. לא כדאי להסתפק ביועצים מטעם הבנק, הם משרתים את המקום בו הם עובדים ולכן ידאגו לצרכי הבנק לפני שיתפנו לבדוק מהם הצרכים שלכם.

 

השקעות נדל"ן בקפריסין האם כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאיתהלוואות חוץ בנקאיות -ישנה אפשרות נוספת של הלוואת חוץ בנקאיות לטובת השלמת ההון העצמי לקבלת הלוואת המשכנתא. הלוואות חוץ בנקאיות מסייעות למשקיעים רבים להשלים את ההון העצמי הנדרש בשביל לקבל את הלוואת המשכנתא על הנכס שלהם. המאפיינים של הלוואה זו שונים מהמאפיינים של הלוואת המשכנתא ועל פי רוב הלוואות חוץ בנקאיות ינתנו לתקופות זמן של עד חמש שנים, בסכומים יחסית נמוכים ובריביות גבוהות. איך הלוואת המשכנתא ניתנת בריביות זולות יותר מהלוואות חוץ בנקאיות שניתנות בסכומים קטנים ולטווחי זמן קצרים? רמות הסיכון במתן הלוואות חוץ בנקאיות גבוהה יותר. בהלוואת המשכנתא הבנק משעבד לרשותו את הנכס שנרכש על ידי הלווה כך שאם הוא לא יחזיר את כל התשלומים החודשיים, הבנק תמיד יוכל לשעבד את הדירה, למכור אותה ולהשיב לעצמו את הכסף.

 

שעבוד נכס קיים – בנקים רבים בכל רחבי העולם מאפשרים לבעלי נכסים למשכן את הנכסים לטובת הלוואת משכנתא. משקיעים רבים רואים באפשרות מימון זו הזדמנות לחלץ כספים מקירות הנכסים הקיימים ברשותם לטובת השקעות נוספות. הבנק בישראל מאפשר לבעלי נכסים לשעבד עד 50% משווי הנכס שלכם לטובת קבלת הלוואה על סך 50% משוויו. כלומר, אם יש לכם נכס בשווי 1,200,000 שקלים, תוכלו לקבל הלוואה בתנאי משכנתא על סך 600,000 שקלים לרכישת נכסים נוספים להשקעה. חוששים לחזור ולשלם משכנתא מידי חודש לאורך שנים? אל חשש, השכרת הנכס החדש שלכם תסייע בתשלומים החודשיים. משקיעים רבים שיודעים לבחור נכון את הנכסים הנכונים מצליחים לכסות את כל ההחזר החודשי מכספי השכירות הנכנסים מהנכס החדש.

אז הכרנו את הכוחות המשפיעים על השוק, מנינו את כל היתרונות הגדולים ביותר שיש לקפריסין להציע בגינם משקיעים רבים בוחרים דווקא בה, ריכזנו את כל ההוצאות הנלוות שחשוב שתכירו ונגענו באפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר. עכשיו, רגע לפני שאתם יוצאים לחרוש את שוק הנדל"ן בקפריסין, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הטובים ביותר באזור.

הגיע הזמן להכיר את מסלולי ההשקעה המועדפים על המשקיעים הזרים בקפריסין

המסלול הגדול והמבוקש ביותר – נדל"ן מניב לטווח ארוך

מסלול ההשקעה הגדול ביותר בקפריסין בפרט ובעולם כולו בכלל הוא מסלול השקעה מניב. השקעות נדל"ן מניבות מבטיחות למשקיעים במסלול שני אפיקי רווח משמעותיים, רמת בטיחות גבוהה במיוחד, הכנסה פסיבית וקבועה מידי חודש והתעסקות מינימלית. עיקרי המסלול הם: רכישת דירת מגורים והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. משקיעים זרים רבים בוחרים במסלול זה בשל העובדה שהוא אינו מצריך מהם התעסקות רבה. השקעות נדל"ן מניב מצריכות מכם פעולה חד פעמית ולאחר מכן, ההשקעה מתחילה לרוץ ולהכניס לכם הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה מידי חודש. אפיקי הרווח ממסלול השקעה זה הם: הכנסה מהשכרת הנכס וכן מעליית ערכו במרוצת השנים. אחתור נכס אטרקטיבי בקפריסין יאפשר לכם ליהנות מעליית ערך גבוהה של עשרות אחוזים תוך שנים בודדות, וזאת מלבד לאחוזי התשואה השנתיים המגיעים מהשכרת הנכס. אחוזי התשורה הממוצעים מהשכרת נכסים בקפריסין עומדים על בין 7% ל 10% מידי שנה. לשם ההשוואה, אחוזי התשורה הממוצעים בישראל מהשכרת דירות מגורים עומדים על כ 2.9% מידי שנה.

היתרונות הגדולים של השקעות בנדל"ן מניב:

  1. שני אפיקי רווח שונים – בין 7% ל 10% תשואה שנתית מהשכרת הנכס ועוד עליית ערך של עשרות אחוזים במרוצת השנים.
  2. השקעה פשוטה ופסיבית – משקיעים מעבר לים? מסלול השקעה מניב יכול להתאים לכם. המסלול מצריך מכם פעולה חד פעמית ולאחר מכן ההשקעה מתחילה לרוץ עם הכנסה חודשית מעוגנת בחוזה.
  3. הכנסה חודשית קבועה – רוצים בטיחות? מסלול השקעות זה יבטיח לכם הכנסה קבועה מידי חודש.

החסרונות והסיכונים שחשוב לקחת בחשבון:

  1. אחוזי תשואה יחסית נמוכים בהשוואה למסלולי השקעה אחרים – ברכישת נכס מסחרי ניתן לקבל אחוזי תשואה גבוהים יותר.
  2. התעסקות עם שוכרים – השקעות מעבר לים יכולות להקשות את ההתנהלות מול השוכרים שלכם.
  3. בחירת שוכרים שלא מצליחים לשלם – בחירה לא נכונה של שוכרים מפוקפקים עלולה לגרור אתכם להליכים משפטיים להוצאת כל כספי השכירות המגיעים לכם.

מסלול המתאים במדוייק למשקיעים זרים – נדל"ן על הנייר ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים!

מסלול השקעה נוסף שיכול להתאים לאזורים רבים שצויינו מעלה הוא מסלול רכישת דירות על הנייר. מסלול רכישת דירות על הנייר כולל רכישת דירות במחירים נמוכים ממחירי השוק בכ 10% עד 30%, מה שמאפשר למשקיעים ליהנות מהדלתא שבין מחיר הקנייה למחירי השוק. עיקרי המסלול הם: רכישת דירות על הנייר (שאינן בנויות כלל), החזקתן עד לקבלת המפתח ומכירתן במחירי השוק. מסלול השקעות זה שונה בתכלית ממסלול השקעות נדל"ן מניב. משקיעים רבים שבוחרים להשקיע מעבר לים מעדיפים את מסלול השקעות זה בשל העובדה הפשוטה שהמסלול לא מצריך התעסקות עם שוכרים כלל. מנגד, חשוב להבין כי במסלול זה אין הכנסה חודשית כלל והרווח המיוחל יגיע רק בעוד מספר שנים עם סיום בניית הפרוייקט וקבלת המפתח. מסלול השקעות על הנייר במחירי פריסייל אינו מתאים לכל אחד, אך המשקיעים הבוחרים בו נהנים מלא מעט יתרונות משמעותיים, בטח אם מדובר בהשקעות מעבר לים.

היתרונות הגדולים של השקעות בנדל"ן על הנייר:

  1. כספי ההשקעה נזילים – משך ההלוואה נע בין שנתיים ועד ארבע שנים בלבד.
  2. ללא התעסקות עם שוכרים – למשקיעים שבוחרים להשקיע את כספם מעבר לים יתרון זה משמעותי במיוחד. כל שהמשקיע נדרש לעשות זה להמתין לקבלת המפתח.
  3. רווחים גדולים – הדלתא שבין מחירי הפריסייל לבין מחירי השוק יכולה להיות כמה מאות אלפי שקלים.

החסרונות והסיכונים שחשוב לקחת בחשבון:

  1. ללא הכנסה חודשית קבועה – במהלך כל שנות ההשקעה, אין הכנסה חודשית כלל.
  2. קבלנים מפוקפקים – קבלנים מפוקפקים עלולים לעכב את מועד קבלת המפתח במקרה הטוב ואף להיכשל בניסיונם להשלים אתהחיסרונות והסיכונים בהשקעה בנדל"ן בקפריסין הפרוייקט במקרה הפחות טוב.
  3. צמוד למדד – השקעות נדל"ן על הנייר צמודות למדד, מה שעלול לפגוע ברווחיות העסקה.

שוק הדיור בקפריסין מציע לכל משקיעיו עוד לא מעט מסלולי השקעה שונים כמו עסקאות אקזיט של רכישה בזול, השבחה ומכירה ביוקר, רכישת נכסים מסחריים והשכרתם ועוד. בחרנו עבורכם את מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר בהם רוב ככל המשקיעים באזור בוחרים. במסלולי השקעות אלה תוכלו ליהנות הן מהגדלות ההון העצמי תוך זמן קצר והן מהשקעות ארוכות טווח המניבות הכנסה חודשית פסיבית וקבועה. כך או כך, חשוב להכיר את כל מסלולי ההשקעה הקיימים לפני שבוחרים את המסלול המתאים ביותר עבורכם. כל מסלול מתאים לפרופיל משקיע שטנה הנקבע בהתאם למצבו הכלכלי, שאיפותיו מההשקעה, תקופת הזמן שהוא רוצה להשקיע ועוד. חשוב שתכירו את פרופיל המשקיע שלכם לפני שתבחרו את מסלול ההשקעה המיטבי בעורכם.

לסיכום, קפריסין מציעה לא מעט הזדמנויות למשקיעיה – הכירו לעומק את פרופיל המשקיע שלכם ובחרו את ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם!

לסיכום, השקעות נדל"ן בקפריסין נחשבות בעיני משקיעים רבים כאטרקטיבית במיוחד. הכלכלה היציבה, הרצון לסייע למשקיעים זרים, ההזדמנויות הרבות בערים השונות והתיירות הענפה הפכו את קפריסין לאחד היעדים החמים ביותר להשקעה בשנים האחרונות. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להגיע מכל העולם לקפריסין הקטנה במטרה ליהנות מכ 8% תשואה שנתית מהשכרת הנכסים ומעליית ערכם בקצב מסחרר לאור הביקושים העולים, ההיצע הקטן והפיתוחים הצפויים באזור. רוצים להתחיל להשקיע בקפריסין? אל תשכחו לחשב עת כל ההוצאות הנלוות שישי באזור וליהנות מאפשרויות המימון בצורה חכמה ומיטבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו