השבחת הנכס על ידי שיפוץ דירה

אתם רוצים לשפץ את הדירה שלכם, אבל אין לכם מושג בענף הבניין, ואתם לא באמת יודעים איך לבחור קבלן שיפוצים. מצד אחד, חשוב לכם שיהיה כמה שיותר זול, ומצד שני אתם לא רוצים שזה יפגע באיכות העבודה, ואתם בטח ובטח לא רוצים לגלות שהקבלן נטש אתכם באמצע הדרך, ואולי גם ברח עם הכסף. אז איך בוחרים קבלן שיפוצים?

קודם כל המלצות וחוות דעת

המלצות וחוות דעת היא לא הדרך האולטימטיבית למציאת קבלן שיפוצים, אבל היא אחת הדרכים הטובות ביותר שעומדת בפניכם. את ההמלצות תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה ומכרים שכבר עברו תהליך שיפוץ ויכולים להמליץ על הקבלן שלהם, ואת חוות הדעת כדאי לבקש מאנשי מקצוע בענף הבניין, ובכלל זה האדריכל שבונה עבורכם את תכנית השיפוץ, ואפילו קבלני בניין אחרים שלבטח מכירים כמה וכמה שמות של קבלנים מומלצים.

כמובן שלא כל המלצה או חוות דעת צריכה להתקבל על ידיכם כסוף פסוק, ולכם יש מקום עוד לבדוק את איש המקצוע שעומד מולכם. לשם כך תצטרכו לגייס את האינטואיציות הצרכנית שלכם, אלו שעומדות לרשותכם בכל בחירה שאתם עושים, בכל מוצר שאתם קונים ובכל שירות שאתם מזמינים. נהלו שיחה עם הקבלן, בדקו עד כמה אתם נותנים בו את אמונכם, ובדקו לעומק כיצד הוא יכול להבטיח את כספכם.

קבלן רשום – חשוב מאוד

אחרי שמצאתם מספר קבלני שיפוצים מועמדים, כדאי מאוד לבדוק האם הם רשומים ברשם הקבלנים במשרד השיכון. קבלני שיפוצים רבים פועלים בצורה קיקיונית בענף הבניין, והם כלל אינם רשומים כקבלנים מורשים. זוהי כמובן לא עבירה על החוק, אבל זה אומר משהו. קבלן רשום הוא קבלן שחייב לעמוד בסטנדרטים שמכתיב משרד השיכון, ואם אינו עומד בהם, רישומו מתבטל. בהתאם לכך, אתם בהחלט יכולים לצפות לכך שקבלן שיפוצים רשום שהזמנתם לביצוע הפרויקט שלכם, יעשה את הנדרש על מנת שלא יהיה לכם על מה להתלונן בפני משרד השיכון, וזה בונוס ענק עבורכם.

בחירת קבלן שיפוצים מחברת היחידה לשיפוצים היא לא משימה מורכבת ומסובכת, אבל צריך לעשות אותה נכון. בכל מקרה, יהיה הקבלן שתבחרו אשר יהיה, אתם רוצים להבטיח שכל ההתחייבויות של הקבלן מעוגנות בהסכם כתוב וחתום, ושגם שילבתם בתהליך העבודה אבני דרך, שרק לאחר השלמתן אתם מעבירים כסף נוסף לפרויקט. כך תוכלו להבטיח את המוטיבציה של הקבלן לסיים את העבודה כמה שיותר מהר, וכך אתם מבטיחים שאף אחד לא יברח עם הכסף שלכם.

נכתב בשיתוף אתר https://evenp.co.il היחידה לשיפוצים קבלן שיפוצים מומלץ

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!