העלאת ערך הנכס במינימום תקציב עם תצבע לי

מכירת דירה היא אחת העסקאות המורכבות ביותר עבור רוב בני האדם. עליות המחירים הרצופות במשך שנים רבות גרמו לכך שגם דירות קטנות בפריפריה מתומחרות במאות אלפי שקלים, ואילו הערך של בתים גדולים במרכז כבר מגיע למיליוני שקלים – ולכן חשוב להתנהל באחריות ובאופן מושכל. בפרט כדאי לנקוט בצעדים שונים כדי למקסם את ערך הנכס, ואחת האופציות האפקטיביות ביותר היא צביעת דירה כולל תקרה.

יחס עלות תועלת אופטימלי

המבחן הכלכלי הנכון לכל פעולה הוא היחס שבין העלות שלה לבין התועלת שלה. כשבוחרים לצבוע את הנכס לפני המכירה שלו, העלות נמוכה למדי – גם כשמדובר על בית גדול, ועל שירות מקצועי עם צבעים איכותיים במיוחד, הצביעה לא תעלה יותר מכמה אלפי שקלים. גם מבחינת הזמן הדרוש לשם השלמת השדרוג של הנכס מדובר בהשקעה מינימלית של יום או יומיים במרבית המקרים.

התועלת, לעומת זאת, גבוהה. נכס צבוע נראה מרשים הרבה יותר מכזה שהתקרה והקירות שלו דהויים, מוכתמים ואולי אפילו מלוכלכים. בהתאם צביעת דירות לקראת הצגתן לרוכשים פוטנציאליים היא מהלך חכם שעשוי להניב רווח של אלפי ועשרות אלפי שקלים. תועלת נוספת היא קיצור פרק הזמן שבין הצגת הנכס למכירה לבין השלמת העסקה. המימוש המהיר של הרצון למכור את הבית חוסך טרחה רבה ומאפשר להתפנות למשימות הבאות בחיים.

על מה חשוב להקפיד כשצובעים נכס לפני המכירה?

כשאדם צובע את הבית שלו, מן הסתם הוא מעניק לו את המראה האופטימלי בעיניו, בהתאם להעדפות האסתטיות שלו ולאופי שהוא רוצה ליצוק לנכס. כשמוכרים דירה, ועדיין לא ידוע מיהו הקונה, אי אפשר לייצר התאמה מדויקת – ולכן כדאי להקפיד על 2 כללים: ראשית, לבחור בגוונים ניטרליים יחסית, כך שכל מי שיבוא להתרשם מהנכס יתחבר אליהם. ניתן להשתמש במקומות ספציפיים גם בצבע יוצא דופן ובעל מבע עז, כזה שיקנה לחלל מראה ייחודי, אבל לעשות זאת בזהירות ובאופן מצומצם; ההמלצה השנייה היא לאמץ טרנדים עכשוויים – כך שהדירה תיראה עדכנית ומרשימה. חברה שמספקת שירותי צביעת דירות בפריסה ארצית מודעת כמובן היטב לאופנות הקיימות עבור כל חלל בבית, ותוכל לייעץ לגבי הצביעה.

איכות ללא פשרות

דגש חשוב נוסף כשהמטרה היא להעלות את ערך הנכס בתקציב מינימלי, כלומר באמצעות צביעת הקירות והתקרה, הוא לא להתפשר על האיכות. חברת "תצבע לי" מספקת שירות צביעת דירה בכל הארץ על בסיס ניסיון של שנים רבות ותוך הקפדה על שימוש בצבעים האיכותיים ביותר הקיימים. השילוב של המקצועיות והחומרים המתקדמים מוביל לניצול אופטימלי של התקציב – גם בהשקעה לא גבוהה, הדירה תזכה למראה שובה לב במיוחד, כך שיהיה קל יותר למכור אותה, גם במחיר הרצוי וגם תוך זמן קצר.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!