דירות למכירה בפורטוגל – הכירו את כל הסיבות בגינן פורטוגל מצליחה למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

דירות למכירה בפורטוגלרוצים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן ואתם מחפשים יעד אטרקטיבי? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם שמצליחים למשוך משקיעים רבים – דירות למכירה בפורטוגל. אך רגע לפני שאתם ממהרים להתחיל לחרוש את השוק המקומי בפורטוגל, חשוב שתכירו את כל היתרונות שיש למדינה להציע למשקיעים רבים מכל רחבי העולם בכלל ולישראלים בפרט, את הדגשים החשובים שאתם חייבים להביא בחשבון לפני בחירת הדירה המיטבית עבורכם, את הסיבות המרכזיות בגינן ישראלים רבים בוחרים לוותר על השקעות נדל"ן בישראל לטובת השקעות נדל"ן בפורטוגל וכמובן את מסלולי ההשקעה המרכזיים שפורטוגל מציעה לכלל משקיעיה. אז אם גם אתם מתכוונים להשקיע את כל חסכונותיכם בענף הנדל"ן בשנים הקרובות, השורות הבאות יעזרו לכם לעשות זאת נכון. 

 

האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף – כך אתם מפסידים כסף רב בכל שנה ללא ידיעתכם! 

לא מעט אנשים צוברים את כל חסכונותיהם בחשבון העו"ש או במסלולי חיסכון בנקאיים המבטיחים לחוסכים בהם אחוזי תשואה אפסיים. האינפלציה הגבוה בשנה האחרונה במדינת ישראל בפרט ובעולם כולו בכלל, שוחקת את כוח הקנייה של הכסף. כלומר, אם החיסכונות שלכם יושבים בפיקדונות עם אחוזי תשואה אפסיים, אתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. אם האינפלציה השנתית עומדת על כ 4% בישראל, ערך הכסף שלכם יורד ב 4% פחות שיעור הריבית החיובית המוענקת לכם בתוכניות החיסכון השונות. במילים אחרות, כלל תוכניות החיסכון הבנקאיות מבטיחות לכם הפסד של לא מעט כסף בכל שנה. רוצים לעצור את ההפסדים ולהתחיל להשקיע נכון את מיטב החיסכונות שלכם? דירות למכירה בפורטוגל יכולות להתאים לכם. 

מה רע בשוק הנדל"ן המקומי? החיסרונות שגורמים למשקיעים רבים להשקיע מעבר לים 

בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להוציא את כל כספם להשקעות חוץ. ישנן לא מעט סיבות בגינן המשקיעים בוחרים בשלל יעדים מעבר לים, המרכזיות ביותר הן:

 

  • עליות מחירי הדיור בישראל – שוק במיצוי העליות 

מחירי הדיור בישראל מזנקים מזה לא מעט שנים. בשנה האחרונה עליות המחירים פרצו כל רסן והשלימו עלייה דו ספרתית. עלייה של כ 15% בשנה החולפת ועוד עשרות אחוזים נוספים בשנים האחרונות מסמנים למשקיעים הרבים ששוק הדיור המקומי מתקרב למיצוי העליות. חשוב להדגיש, ייתכן שמחירי הדיור בישראל ימשיכו את מגמת העלייה לעוד שנים ארוכות (ובהתחשב בביקושים הגדלים ובהיצע הנמוך תרחיש של המשך עליות הוא תרחיש סביר בהחלט), אך במצב השוק הנוכחי, ישנן מדינות רבות שרק בשנים האחרונות מתחילות את מסע העלייה שישראל החלה לפני שנים ארוכות, ולכן הן מגלמות פוטנציאל גבוה יותר.

 

  • מבחר מצומצם של אפשרויות למשקיעים הקטנים 

מעבר לעובדה שעליות מחירי הדיור בישראל מקטינות את פוטנציאל העלייה העתידית, המחירים הגבוהים לא מאפשרים למשקיעים קטנים לרכוש נכסים אטרקטיביים באזורי הביקוש. משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל נדרשים להתפשר על גודל הנכס, שנת בנייתו או מיקומו באזורי הארץ. לעומת המצב בישראל, ישנן מדינות רבות בכל רחבי העולם המציעות למשקיעים דירות גדולות ומבוקשות בפריים לוקיישן במחירי נכסים קטנים באזורי פריפריה בישראל.

 

  • אחוזי תשואה נמוכים מהשכרת נכסים – בין 2.2% ל 5% בכל שנה

אחוז התשואה השנתית מהשכרת הנכס הוא המספר אליו מרבית המשקיעים נושאים את עיניהם בבחינת כל אפשרות השקעה. אחוזי התשואה מהשכרת נכסים מחושבים על בסיס עלות הדירה ועלות השכירות החודשית בה. כל עלייה בעלות הדירה תוביל לשחיקה של אחוז התשואה השנתי. מחירי הדיור בישראל עולים בקצב מהיר הרבה יותר ממחירי השכירות בישראל, מה שאט אט שוחק את אחוזי התשואה מהשכרת הנכסים. אחוזי התשואה הממוצעים המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נעים בין 2.2% ל 5% בכל שנה. לעומת זאת, דירות למכירה בפורטוגל יכולות להניב לבוחרים בהן אחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר הנעים בין 5% עד 10% בכל שנה.

 

מה טוב בשוק הנדלן הפורטוגלימה טוב בשוק הנדל"ן הפורטוגלי? היתרונות שגורמים למשקיעים רבים לבחור דווקא בפורטוגל

בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים ביותר של דירות למכירה בפורטוגל. היכרות עם כלל היתרונות של פורטוגל תאפשר לכם להחליט האם גם אתם רוצים להצטרף לכלל המשקיעים שבוחרים להשקיע את מירב חסכונותיהם דווקא שם. 

 

היתרונות הגדולים ביותר של דירות למכירה בפורטוגל הם:

  • מחירי דיור נמוכים 

היתרון הראשון שמושך משקיעים רבים לפורטוגל הוא מחירי הדיור המקומיים. בשונה ממדינות רבות בכל רחבי העולם, מחירי הדיור בפורטוגל עדיין לא התפוצצו כלפי מעלה. מחירי הדיור הנוחים מאפשרים למשקיעים קטנים להתחדש עם נכסים איכותיים, חדשים וגדולים בפריים לוקיישן. מחירי הדיור בערים הגדולות נעים סביב 3,000 אירו למ"ר של דירת מגורים. מחירים אלה נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור הממוצעים בישראל.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים 

מחירי דיור נמוכים מגיעים יחד עם אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכסים. אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת נכסים בפורטוגל נעים בין 6% ל 8%, מה שבישראל נשמע בגדר חלום רחוק בלבד. אחוזי התשואה בישראל נעים בין 2.2% לאזורי המרכז ועד 4.5% באזורי פריפריה. רוצים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים? דירות למכירה בפורטוגל הן התשובה עבורכם.

 

  • תיירות עניפה 

אחד היתרונות הגדולים ביותר שגורמים למשקיעים רבים מכל רחבי העולם לנהור לפורטוגל הוא התיירות העניפה באזור. מזג האוויר החמים מושך אליו תיירים רבים בכל עונות השנה. התיירים מהווים יתרון משמעותי עבור המשקיעים, שכן הגעתם מגדילה את הביקושים לדיור ותורמת לעליות מחירים. למרות שמרבית התיירים מגיעים לביקורים קצרים בלבד, גם בימים המועטים שהם מבלים בשטחה של פורטוגל הם זקוקים לקורת גג לישון תחתיה. צורך זה מגביר את הביקושים לדיור מקומי, מה שתומך בעליות מחירי הדיור והשכירות באזור. מעבר לכך, משקיעים רבים בוחרים למקסם רווחים ולהשכיר את דירת המגורים שלהם עבור תיירים לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לתקופות זמן קצרות כוללת יתרון וחיסרון. החיסרון הוא חוסר הוודאות והצורך לעבוד בחיפוש אחר שוכרים, אך היתרון הוא קבלת אחוזי תשואה גבוהים במיוחד. השכרות קצרות טווח יכולות להניב למשקיעים אחוזי תשואה גבוהים – בין 10% ל 20% בכל שנה.

 

  • מוסדות אקדמיים גדולים

יתרון נוסף ומשמעותי שמוביל משקיעים מכל רחבי העולם למחוזותיה של פורטוגל הוא המוסדות האקדמיים בשטחה. מוסדות אקדמיים כוללים יתרונות רבים למשקיעים. בין כלל היתרונות ניתן למנות את:

 

  • גידול ביקושים והובלה לעליית מחירים 

מוסדות לימוד אקדמיים מושכים למחוזותיהם סטודנטים רבים מכל רחבי פורטוגל בפרט והעולם כולו בכלל. ריבוי הסטודנטים מגדיל את הביקושים לדירות הממוקמות בקרבת מקום האוניברסיטה, מה שתורם לעליית מחירי הדיור והשכירות באזור.

 

  • אפשרות השכרה נוחה לשותפים 

מעבר לגידול הביקושים בשכונות הסמוכות למוסד הלימודים, הסטודנטים הרבים בוחרים להתגורר בשותפות עם סטודנטים נוספים. השכרת נכס למספר שותפים מניב אחוזי תשואה גבוהים יותר בהשוואה להשכרת נכס למשפחה. אחוזי התשואה הממוצעים להשכרה למשפחה עומדים על כ 6% עד 8%, בעוד שדירת שותפים יכולה להניב לבעליה כ 10% בכל שנה.

 

  • מחירי הדיור במגמת עלייה משנת 2014 

מחירי הדיור בפורטוגל נמצאים במגמת עלייה יציבה החל משנת 2014. מגמת עלייה יציבה זו מאפשרת לכלל המשקיעים להרגיש בנוח על השקעה בערים הגדולות של פורטוגל. הערים שמובילות את עליות המחירים ומושכות את מרבית המשקיעים הן:

 

  • פורטו.
  • ליסבון. 

 

מעבר לעובדה שהערים הללו מובילות את עליות המחירים היציבות בכל פורטוגל, הן גם מספקות למשקיעים בהן אחוזי תשואה יציבים וביקוש גבוה לדיור. הביקוש הגבוה מבטיח עליית מחירי דיור, עליית מחירי שכירות ומציאת שוכרים תוך זמן קצר.

קראו עוד: נכסים למכירה בפורטוגל

  • בעלי אזרחות פורטוגלית זכאים למשכנתא בשיעור של עד 90% משווי הנכס! 

בעלי אזרחות פורטוגלית? אתם זכאים ליתרון נוסף. פורטוגל מעניקה לכלל אזרחיה משכנתא בשיעור של 90% משווי הנכס. חשוב להדגיש כי מינוף גבוה צריך להיעשות בחוכמה ותוך היכרות מלאה עם יכולות ההחזר. משקיעים מיומנים רואים באפשרויות המינוף יתרון משמעותי המאפשר להם לשמור את הונם העצמי לטובת השקעות נוספות. אז אם גם אתם רוצים ליהנות ממינוף גבוה ולהביא מהבית הון עצמי נמוך במיוחד, אזרחות פורטוגלית תאפשר לכם לעשות זאת. כיום יש לא מעט ישראלים המחזיקים באזרחות פורטוגלית בעקבות ההחלטה מהשנים האחרונות להכיר בצאצאי מגורשי ספרד.

 

לסיכום, דירות למכירה בפורטוגל מבטיחות לכלל המשקיעים בהן יתרונות רבים על פני השקעה בגבולותיה של ישראל ובעוד לא מעט מדינות בכל רחבי העולם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים