בתים למכירה בקפריסין – קרוב ומשתלם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

יש נדל"ן מניב. יש נדל"ן מניב מעבר לים ויש נדלן מניב מעבר לים, חצי שעה מחיפה. שוק ההשקעות בדירות למכירה ברחבי הגלובוס, פופולארי מאוד בשנים האחרונות וישראלים רבים מבקשים לנצל את היתרונות העצומים של אפיקי השקעה אלו. העובדה כי ניתן לרכוש דירה  במחיר השקעה נמוך בהרבה מאשר מחיר דירה דומה בישראל, ואילו מצד שני לקבל על בתים ודירות אלו תשואה גבוהה במיוחד – הופכת את ההשקעות הללו לאטרקטיביות מאוד. בטח ובטח כאשר משקללים לכך את העובדה כי ההשקעות האלו הן יציבות ובטוחות מאוד, בוודאי עם אתם בוחרים נכון ומשקיעים במדינות בהן יש זרם קבוע וביקוש מתמיד לדירות ובתים במגוון פלטפורמות.

המשקיע הישראלי אוהב לחפש את המציאות שלו רחוק. בשנים הראשונות היו אלו המדינות השונות בארה"ב. אחר כך מדינות מרכז אירופה, כמו גרמניה, פורטוגל, בריטניה, הולנד וספרד והטרנד של השנים האחרונות, בעיקר בשל המחירים הזולים מאוד – המדינות המזרח אירופאיות, פולין, הונגריה, גאורגיה, רומניה וכד'. אבל למען האמת, לא צריך לנסוע או לטוס כל כך רחוק. ניתן להרוויח משוק מעניין ואיכותי – שנמצא אצלנו ממש מתחת לאף. בואו להכיר את אופציית ההשקעה של בתים למכירה בקפריסין.

קרוב אבל רחוק

מזג האוויר ומזג האנשים, מאוד דומים בין ישראל לקפריסין. קרבתו של האי לישראל, זמן טיסה של פחות משעה, קורץ גם הוא. אבל עד עתה הכרנו אותו הישראלים, רק סביב החופים הנהדרים, אתרי הצלילה,

ניתן להרוויח משוק מעניין ואיכותי – שנמצא אצלנו ממש מתחת לאף. בואו להכיר את אופציית ההשקעה של בתים למכירה בקפריסין.

טיולי הג'יפים ומוקדים תיירותיים אחרים. למעשה, לא רק התייר הישראלי נשבה בקסמי האי הים תיכוני. תיירים מכל העולם עולים אליו לרגל ותיירות היא מרכיב חשוב בהפיכת בתים למכירה בקפריסין, עליית התשואה בהשקעה שלנו. נושא נוסף שיכול לפעול לטובתנו, במידה וננהג בחכמה, הוא נושא עלויות הרכישה של בתים למכירה בקפריסין. קפריסין, כמו טורקיה או יוון, שלמדנו להכיר ממבצעי הכל כלול ובמחירי רצפה, מקיימת את אותם תנאים לגבי נכסי נדל"ן. כן, גם בכל הקשור אל בתים למכירה בקפריסין.

לא זו בלבד, אלא ששלטונות האי (קפריסין מחולקת לחצי יווני וחצי טורקי-הצד הצפוני יותר, כתוצאה מסיבות לאומיות ופוליטיות. עיקר התייחסותנו הוא לחלק היווני) מעוניינים לפתוח את האי להשקעות זרות, ובייחוד פועלים להפוך את המדינה  לאטרקטיבית עבור משקיעים בנכסים, בבתים ובדירות. אז לא רק שמחיר דירות למכירה בקפריסין זול במיוחד ולא זאת בלבד שהמוני תיירים מעניקים פוטנציאל להשכרה רחב אלא שגם המדינה נותנת לך רוח גבית. התוצאה היא שההשקעה שלך הופכת ליציבה ובטוחה והתשואה גבוהה במיוחד.

אי קטן, מקומות רבים

אין הרבה מדינות יותר קטנות על המפה מישראל. קפריסין היא כזו. אבל, למרות היותה מדינת אי, היא אינה אחידה טופוגרפית (ממש כמו בישראל). יש בה אזורים הרריים, לצד ערי חוף, ואזורים כפריים רבים. ניתן למצוא דירות למכירה בקפריסין במקומות רבים על האי אבל החוכמה היא לאתר נכסים שהפוטנציאל עבורם גבוה. בנקודה זו, כמו בכל מדינה אחרת בה אתם מעוניינים להשקיע על פני הגלובוס, מומלץ להיעזר בחברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בחו"ל ובמיוחד במדינה הספציפית אליה אתם מכוונים.

אטרקטיביות של דירה נמדדת לפיה מכירה ביחס למה שאתה מקבל אבל גם בהקשר של הביקוש לדיור באזור בו היא ממוקמת. מקומות שיש בהם תנועה רבה וערה של אנשים, בין מקומיים או תיירים – יהיו רלוונטיים יותר. אם הקהל הוא קהל של סטודנטים וזוגות צעירים, יפתח בפניכם שוק חדש של דירות להשכרה, שיש לו פוטנציאל משלו. אז אין זה אומר שאין טעם ברכישת דירה להשקעה באזורים מרוחקים וכפריים. גם שם ניתן למצוא בתים למכירה בקפריסין בהזדמנויות פז ולהרוויח עליהם. אבל רכישת דירות לצד מרכזי סחר גדולים, בערים המרכזיות (לימסול, פאפוס, לרנקה ועוד) או לצד מקומות בהם מרוכזים מוסדות השכלה גבוהה – יבטיחו לכם שקט גדול יותר בגזרת ההכנסה הרציפה.

תיירות בקפריסיןתיירים מכל העולם עולים אליו לרגל ותיירות היא מרכיב חשוב בהפיכת בתים למכירה בקפריסין, עליית התשואה בהשקעה שלנ

כאשר אנו מדברים על זרם בלתי פוסק של שוכרים פוטנציאלים, כדאי להתמקד רגע בענף התיירות. זהו ענף פופולארי מאוד במדינה, בעיקר סביב ערי החוף. מספר התיירים גבוה הרבה יותר בישראל ומה שמעניין הוא אופי התיירים. המון בריטים, המון ממזרח אירופה והמן מרוסיה. תיירים אלו, אינם מגיעים לסיבו קצר. הם מגיעים ליהנות ממזג האוויר הים תיכוני החמים של קפריסין לתקופות ממשוכות. מגורים במלון אינם משתלמים לתקופות ארוכות ולכן אופציה נוחה עבורם היא שכירת דירה. כתוצאה מכך, שכירת הדירות היא לטווחי זמן של שבועות ארוכים ואפילו חודשים. ניהול נכון (בייחוד על ידי חברת ניהול שתמנה), תבטיח לך להפיק את המיטב מסיטואציה זו.

גם מדיניות

עם כל הכבוד לתיירות הנכנסת, ליופי של האי ולמזג האוויר הנהדר , בתים למכירה בקפריסין לא היו נחשבים ליעדים אטרקטיביים להשקעה ללא המדיניות המוצהרת של הממשל לעודד השקעות זרות, בתוכן השקעות נדל"ן. הממשל המקומי מכיר במגבלותיו, מדינה לא גדולה עם מספר תושבים נמוך. לכן הוא מבקש לצמוח באמצעות השקעות זרות. חברות בינלאומיות  רבות ממקמות את משרדיהן בקפריסין ועוזרת לכך העובדה שהמדינה מנהיגה שלל הטבות מס.

קפריסין גם נחשבת ליציבה מאוד מבחינה כלכלית. גם היא, בדומה למדינות שכנות ואפילו רחוקות וגדולות ממנה, באירופה ואפילו מעבר לאוקיאנוס האטלנטי, חוותה את המשבר הפיננסי החמור של שנת 2008. שוק הדיור חטף גם הוא ריקושטים ומחירי הדירות חוו נפילות גדולות וכואבות. אבל קפריסין גם ידעה להתאושש מהמשבר. לא מעט עזרה לה העובדה כי היא חברה באיחוד האירופי ומדינות רבות סייעו לה בכך.

כאמור, המדינה החליטה לשנות מדיניות ולחזק עוד יותר את נושא עידוד ההשקעות והכסף הזר בין לילה הוסרו חסמים רגולטוריים רבים, התנאים המסחריים התגמשו והופחתה הבירוקרטיה. גם אחוזי המס שנהוג היה לשלם הופחתו והוצגו הטבות מס רבות.  השוק הקפריסאי החל לעלות על הפסים ולדהור עליהם. מחירי הדירות עלו גם הם. אלא שהם עדיין לא התקרבו לפוטנציאל שלהם והם הרבה יותר נמוכים ממנו. כתוצאה מכך, ניתן כיום לרכוש דירות במחירים טובים מאוד ובהזדמנויות גדולות וליהנות לא רק מדמי השכירות שישלמו עליהם אלא גם מעליות השווי של הנכסים הצפויים בעתיד הקרוב ויגדילו את התשואה על ההשקעה של בתים למכירה בקפריסין.

אטרקטיביות של דירות למכירה בקפריסיןבתים למכירה בקפריסין לא היו נחשבים ליעדים אטרקטיביים להשקעה ללא המדיניות המוצהרת של הממשל לעודד השקעות זרות, בתוכן השקעות נדל"ן.

אז אם נסכם, הרי שמחירי הדירות בקפריסין נמוכים מאוד. כחצי מחיר לעומת דירות דומות בערי החוף הישראליות. זה מאפשר לכל משקיע, גם עם הון התחלתי נמוך, להתחיל להרוויח מהשקעות בנדל"ן במדינה. יתרה מכך, תוכל לרכוש 2 בתים למכירה בקפריסין במחיר דירה אחת בישראל ובכך להכפיל את הכנסתך. התשואה המיידית יציבה בשל הביקוש הגבוה לשכירות וכן התשואה בטווח הארוך, שכן מחירי הדירות עולים כל העת. שיעורי התשואה המקובלים בקפריסין עומדים על כ-10 אחוזים. בישראל כ-5 או 6 אחוזים בלבד.

מדיניות המיסים נוחה מאוד. בניגוד לנטל המס המכביד בישראל, מדיניות המיסים הקפריסאית נוחה מאוד. המס על ההכנסה מהשכרת הדירות נמוך יחסית וכך גם מס הרכישה על הדירה, נמוך משמעותית מישראל, בטח נוכח העליות בתחום הזה בתקופה האחרונה בארץ. בנוסף, כחלק מהעובדה שהממשל הקפריסאי רוצה לעודד חברות זרות להשקיע בו, הוא מציע  הטבות מס הן למשקיעים פרטיים והן לחברות, כך שיהיה נכון לבדוק גם אפשרות לצורות התאגדות עסקיות שונות, בוודאי אם אתם צפויים לרכוש כמה בתים למכירה בקפריסין. בין ישראל וקפריסין ישנה גם חתימה על אמנת מס למניעת תשלום כפול. המשמעות היא כי אומנם נדרש לשלם מס על הפעילות הכלכלית שיצרנו והפקנו בקפריסין גם בישראל אך מנגד הסכום יתקזז אל מול המס שכבר שילמנו בקפריסין.

שליטה מקרוב

אחד הדברים המרתיעים ביותר עבור משקיעי נדל"ן הוא המרחק מן ההשקעה. נכון שהעולם מרושת היטב בקווי טיסה וגם נדמה שכולנו שבנו לטוס אחרי הקורונה אבל עדיין, זה לא כזה שפוט "לקפוץ" לסופשבוע לראות מה קורה עם הנכס שלנו בלונדון. לא פשוט וגם יקר וחותך לנו נתח נכבד מהתשואה. בקפריסין זה שונה.  כן, ממש אפשר לקפוץ לשם לזמן קצר. בטיסה בת חצי שעה או בשייט. זה לא חייב להיות בטיסה מסחרית רגילה. גם שכרת טיסה פרטית היא לא עסק יקר לאי השכן.

למה חשוב בעצם לבקר בנכס? כדי לעקוב אחרי ההשקעה שלך וכדי לשלוט בה. אז טוב לקפוץ מידי פעם לנכס שלכם אבל גם טוב שמישהו ינהל לך את הנכס בחיי היומיום. המלצנו בעבר על ליווי הרכישה על ידי חברות מקצועיות המתמחות בכך. זה נכון גם גבי קפריסין. חברות אלו גם ידעו לאתר בתים למכירה בקפריסין עם פוטנציאל רווח גבוה, גם ללוות עבורך את התהליך הרכישה הן מהיבט המשפטי והן מההיבט החשבונאי (התנהלות מכונה מול רשויות המס) והפיננסי (מול הבנקים המקומיים). הן גם יוכלו לסייע לך בניהול הנכס לאחר הרכישה ובייחוד לדאוג להתנהלות נכונה מול השוכרים המקומיים. אתה תוכל להיות בראש שקט במרבית החודש ורק לקפוץ מידי פעם לטעום מהשקעתך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו