ביטוח חיים ריסק

ישנן שלושה סוגים של פוליסת ביטוח חיים שחברות הביטוח וסוכני הביטוח מציעים למבוטחים המתעניינים בביטוח חיים. ביטוח חיים ריסק הוא הביטוח הנפוץ ביותר אשר רוב האנשים בוחרים בו ויש לכך מספר סיבות.

ביטוח ריסק- הביטוח הנפות והנבחר ביותר:

שמו של ביטוח זה מגדיר את המרכיב העיקרי בו והוא הסיכון. ביטוח חיים זה בעצם מאפשר לך להחליט על סכום פיצוי בגובה מסוים שתקבל אם תחלה או תיפצע ולא תוכל לעבוד יותר ולפרנס את המשפחה או חלילה תמות לפני הזמן. כל עוד אתה מבוטח והמקרה המצער קורה- תקבל את הכסף שיש בפוליסת הביטוח. אז מה הסיכון פה בעצם? אם תקופת הביטוח הסתיימה ורק לאחריה חלית או נפצעת – סכום הכסף לא יועבר אלייך ולא יועבר לבני משפחתך.  אז למה מדובר בביטוח חיים הפופולארי ביותר? זאת בגלל שהוא מבטיח למבוטח שבוחר בו סכום של פיצוי כספי, שמאפשר לבעל הפוליסה לקבל פיצוי ישיר אם יצטרך. לרוב משלבים ביטוח חיים ריסק עם סוג נוסף של פוליסת ביטוח חיים שהיא בעלת מוטיב חיסכון וכך ניתן להרכיב פוליסת ביטוח מותאמת אישית לצרכים ולרצונות של המבוטח. ביטוח חיים ריסק מגיע בביטוח חיים, בביטוח לגילוי מחלות קשות ובביטוח אובדן כושר עבודה.

ביטוח חיים ריסק- ביטוח חיים– כאמור המבטח, בעל הפוליסה מבטח את עצמו בסכום בגובה מסוים שיקבל בעת הצורך. הוא מבטיח  ומבטח את עצמו שאם יחלה או יפצע ולא יוכל להמשיך לעבוד הוא יקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח, וגם שאם ילך לעולמו בטרם עת המקורבים אליו אשר מופיעים כמוטבים בפוליסת הביטוח יקבלו את סכום הפיצוי. שוב חשו לציין שבמידה ופגה תקופת הביטוח המבוטח לא יקבל את הסכום כלל. ביטוח זה תלוי גיל המבוגר ומחירו משתנה אחת לשנה או אחת לכמה שנים בהתאם לגיל המבוטח.

ביטוח חיים -ביטוח אובדן כושר ועבודה. זהו הביטוח המומלץ והנפוץ ביותר שרוב האנשים לוקחים ולא סתם- מדובר בביטוח אשר מגן על המבוטחים במקרה שבו לא יוכלו לעבוד יותר ולהמשיך לפרנס את עצמם או את בני משפחתם ולכן חשוב שתהיה להם הכנסה לאחר מכן.

ביטוח חיים ריסק- ביטוח לגילוי מחלות קשות-  בכל חברת ביטוח קיימת רשימה של מחלות קשות אשר ניתן לבטח את עצמך מפניהן. גם כאן מדובר בסכום חד פעמי שינתן למבוטח במידה ויחלה באחת מהמחלות ברשימה במהלך תקופת הביטוח אך לא אחריה.

כפי שניתן לראות ביטוח חיים ריסק מתבסס על מוטיב ומרכיב הסיכון ללא מרכיב חיסכון כלל, אך ניתן ורצוי לשלב אותו עם ביטוחי חיים אחרים עם מרכיב חיסכון ולכן מומלץ לפנות לחברת הביטוח ולקבל הצעה לביטוח החיים המשתלם והמתאים ביותר עבורכם.

לכתבות נוספות בנושא ביטוח חיים מוזמנים להכנס לאתר הביזנס שלנו בכתובת https://tbc.org.il/

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!