בדק בית המלצות

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בדק בית הינה פעולה חשובה ביותר שיש לבצע גם בזמן בניית מבנה, בעת רכישת דירה מקבלן, כמו גם בעת שיפוצים מסוגים שונים. אז מתי כדאי לבצע בדק בית? ואיך מוצאים את אנשי המקצוע המתאימים עבור הפעולה? כל הפרטים בהמשך!

בדק בית, המלצות עבור אנשי מקצוע נכונים

אם אתם נמצאים בתהליכי שיפוצים ובנייה, חשוב שתדעו כי אחת הפעולות החשובות שיש לבצע הינה בדק בית, כאשר פעולה זאת נועדה כדי לבדוק את מצב השיפוץ ואת תקינות המבנה והבטיחות האלמנטים שנבנו בו.

בדק הבית מבצעים כדי לוודא כי אין ליקויי בנייה במבנה, תוך שמומחים בתחום גם יספקו תמונה אמתית אודות תהליכי השיפוצים וגם יפיקו דוחות אודות ליקויים אותן ניתן יהיה להציג הציג בבית המשפט.

מלבד זאת, בדק בית נועד עבור בעלי מבנים שצריכים לקבל תמונה רחבה ומדויקת אודות המבנה שלהם אשר עבר שיפוץ או נמצא תהליכי בנייה, בעוד שבין היתרונות של בדק בית המלצות אודות תיקון ליקויים – נחשבות יתרון מוביל.

מי מבצע בדק בית?

פעולה זאת חשוב תהיה מקצועית ונכונה שכן רק אנשי מקצוע כמו יזמי בנייה, הנדסאי בנייה וקורנסטרקטורים מומחים יכולים לבצע, תוך שלאנשי מקצוע מסוג זה חייב להיות ניסיון ענף בתחום הבנייה והשיפוצים.

מהם היתרונות של בדק בית?

כאשר מבצעים את הפעולה ניתן ליהנות מכמה וכמה יתרונות בולטים, כגון:

בדיקה מקיפה של תהליכים – באמצעות בדק בית מבצעים בדיקה מקיפה של תהליכי הבנייה וחיפוש אחר ליקויים, טעויות בבנייה, אזורים שאינם בטוחים ואלמנטים הדורשים שינוי.

קבלת דוח מפורט – לאחר ביצוע בדק בית תוכלו לקבל מאנשי המקצוע דוח מקיף אודות ליקויים, כמו גם דוח מקצועי שניתן להגיש לבית המשפט.

קיצור וייעול תהליכים – אם תבצעו בדק בית, המלצות מהמומחים אודות קיצור הדרך יהיו זמינות עבורכם, בעוד שבאמצעות הפעולה ניתן לייעל תהליכים ולקצר את זמן הבנייה.

כיצד מוצאים את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע הבדיקה?

כדי למצוא את המקצוענים בתחום, יש לחפש אחר שירות בדק בית, המלצות טובות. נסו לחפש המלצות ברשתות החברתיות ובפורומים של בעלי מקצוע. חפשו אחר חברות בנייה המתמחות בתחום, כמו גם המלצות מאנשים שבדיוק סיימו תהליכי בנייה ושיפוצים. בכך תוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים בטוב ביותר עבור המבנה בו תתגוררו.

בדק בית – מה זה ולמה זה כל כך חשוב

רכישת בית חדש היא בדרך כלל העסקה הכספית המשמעותית ביותר שאדם פרטי מבצע במהלך חייו. העלות של הבית החדש היא כה גבוהה, עד שמרבית הרוכשים לוקחים לשם השלמת העסקה משכנתא – הלוואה לטווח שבין 15 – 30 שנה. המשמעות היא שחלק ניכר מההכנסה החודשית של הרוכשים תעבור במשך 180 חודשים ועד 360 חודשים, לטובת החזרי ההלוואה כאמור לעיל. כיון שמדובר בנכס יקר, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא בדק בית מקצועי לנכס המיועד לרכישה. מה זה בדק בית ולמה הוא כל כך חשוב? כיצד יכול שימוש במצלמת ביוב בבדק בית לעזור באבחון בעיות בנכס המיועד? ומה קורה כשרוכשים בית חדש מהקבלן? כל התשובות – בהמשך המאמר.

בדק בית – מי צריך את זה ולמה

התשובה לחלק הראשון של השאלה היא פשוטה – בכל רכישת נכס נדל"ן מכל סוג שהוא, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא בדיקה יסודית למבנה המיועד לרכישה. בדק בית קבוצת הדר מתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים, המכירים לעומק את הנושא והמסוגלים, באמצעים העומדים לרשותם, לזהות תקלות שונות העלולות להשפיע על איכות החיים בבית החדש שנרכש במקרה הטוב, או אפילו לסכן את הדיירים והשוהים בו במקרה הפחות טוב. בדיקת המבנה מתבצעת בצורה יסודית, וכוללת גם את החלקים הנסתרים במבנה. החלקים הנסתרים הם חיבורי החשמל והחיווט, צנרת ההסקה אם ישנה, תקינות מערכת החשמל ותקינות מערכת המיזוג וכמובן – בדיקת האינסטלציה בכלל וצנרת הביוב בפרט.

שימוש במצלמת ביוב בבדק בית והמשמעות שלו

שימוש במצלמת ביוב בבדק בית עשוי לסייע באיתור תקלות משמעותיות בצנרת הביוב, שעלולות להצריך בתוך זמן קצר ביצוע שיפוצים נרחבים. המשמעות של גילוי כזה היא כפולה. ראשית – מדובר בתקלה מהותית שחייבים לטפל בה עוד לפני שהדיירים החדשים נכנסים לבית החדש. אף שתקלה כזאת נשמעת קטנה ובלתי מזיקה, היא עלולה לחבל באופן משמעותי ביציבות המבנה ולסכן את השוהים בו. אבל לבדיקה כאמור יש גם צד נוסף – ניתן לגלם את שווי ההוצאות על התיקון שלה במחיר הדירה, מה שעשוי לחסוך לקונים ממון רב.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, ביצוע בדק בית נדרש בדירות חדשות אולי יותר מאשר ברכישת דירות יד שנייה. הסיבה לכך פשוטה – ברכישת בית חדש, יש אחריות של הקבלן על הדירה לתקופה מוגבלת. בתום התקופה יחולו עלויות התיקון על הדיירים. וכיון שטבען של תקלות הוא שהן נחשפות באיחור, בדק בית עשוי לחשוף אותן במהרה. זה המקום לציין שאם בדק בית נערך על ידי גורם מוסמך, התוצאות שלו מחייבות והקבלן מחויב לבצע תיקונים בהתאם לדו"ח בדק הבית.

אם יש לכם עניין בביצוע בדק בית לפני רכישת נכס חדש, תוך שימוש במצלמת ביוב בבדק בית לאיתור וטיפול בתקלות, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת, לבצע בדק בית יסודי ולחסוך לעצמכם היום את הבעיות שעלולות להיווצר מחר.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!