איתור נזילות בקבוצת רכישה

אם אתם תושבי באר שבע והסביבה ונתקלתם בבעיה של רטיבות בתקרה או ביוב שעולה על גדותיו הגעתם בדיוק למקום הנכון. בזכות מצלמה תרמית קטנה וציוד טכנולוגי מתקדם אנחנו מבטיחים שהתקלה תישאר מאחוריכם מהר מאוד.

איתור נזילות מים בבאר שבע – להשאיר את הבעיה מאחוריכם

כאשר יש תקלה בצנרת או בביוב כל שגרת החיים שלנו משתנה ולא לטובה כמובן. אנחנו סובלים ממים בכל מקום בבית, ריחות לא נעימים וכמובן התפשטות של חיידקים שיכולים לגרום לנו לחולשה, כאבי ראש ועוד. בקיצור, אנחנו רוצים להשאיר את התקלה מאחורינו כמה שיותר מהר ולחזור למסלול החיים הרגילים שלהם הורגלנו ולשם כך עליכם להבין קודם כל את מהות הבעיה ומה גורם לרטיבות בקיר, למים בתקרה או לביוב שלא זורם.

כיום יש שיטות חדישות ומתקדמות לצורך איתור נזילות שמקלות עליכם את החיים כצרכנים ועלינו כאנשי מקצוע. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת אנחנו יכולים לזהות את התקלה בכמה דקות בזכות מצלמה תרמית קטנה ומתקדמת בפרט ובזכות ציוד מתקדם בכלל. נגמרו הימים שרק בשביל להבין מהו מקור התקלה היינו צריכים לשבור קירות או להזיז מרצפות ממקומן, היום ניתן להכניס את המצלמה לכל מקום ובזמן קצר מאוד לגלות מה גורם לתקלה ולתקן את זה במהירות וביעילות.

איתור נזילות מים בבאר שבע – אם לא מצאנו את הבעיה, אתם לא משלמים

הרבה מאוד אנשי מקצוע בתחום איתור נזילות במצלמה טרמית יגבו מכם תשלום גם אם לא מצאו את המקור לתקלה או גם אם לא תיקנו עבורכם את הבעיה. אצלנו זה עובד אחרת לגמרי ואנחנו מתחייבים לעשות ככל שביכולתנו על מנת למצוא את מקור התקלה ולתקן בהתאם אך במידה ולא הצלחנו לאתר את מקור הנזילה או הרטיבות אתם לא משלמים ואנחנו כאילו לא היינו אצלכם בבית מעולם. כמובן שמצב כזה אינו קורה ואנחנו תמיד מצליחים למצוא מה גורם למים המיותרים בביתכם אבל לכם יש את הביטחון והרוגע שרק אם הבעיה נפתרה אתם צריכים לשלם.

איתור נזילות בבאר שבע – מגיעים אליכם ופותרים את התקלה בזכות הידע והניסיון

בתחום שלנו חשובים שני פרמטרים: הידע והניסיון. מבחינה מקצועית אנחנו יכולים להבטיח לכם שיש לנו את הידע הדרוש כדי לפתור כל תקלה וכל בעיה ובשילוב עם הציוד המתקדם אנחנו יכולים להבטיח לכם שירות מצוין. בנוסף, צברנו במהלך השנים גם את הניסיון הדרוש מה שמסייע לנו להתמודד עם כל דבר כי באמת שכבר ראינו הכל. ידע זה כוח וניסיון זו עוצמה, בזכות שני הפרמטרים האלו אנחנו מבטיחים לכם שלא תצטערו אם תזמינו אותנו לביתכם בבאר שבע או באזור באר שבע.

השאירו את פרטיכם באתר ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם. אתם יכולים להתחיל להיפרד מהרטיבות בקיר או המים בתקרה כי הם לא הולכים להישאר אתכם עוד הרבה זמן, בזכות השירות המצוין שלנו הבעיה תישאר מאחוריכם ואתם תוכלו לחזור לשגרה.

איתור נזילות מים במצלמה טרמית

עד לפני לא הרבה שנים, נזילת מים בבית הייתה בשורה רעה מאוד. כולם ידעו שרק כדי למצוא את מקור הנזילה היה צורך בשבירת קירות והרמת מרצפות, מה שהיה הופך את השירות ליקר מאוד. היום הסיפור הוא כבר לגמרי שונה, וכבר אין צורך לשבור אף לא פיסה קטנה מהקיר. איתור נזילות מים במצלמה טרמית מאפשר לזהות את מקור הנזילה, באמצעות טכנולוגיה המאפשרת לנו לראות דרך הקיר ולזהות את מסלול זרימת המים מתחילתו ועד סופו.

 

כיצד מבוצע איתור נזילות מים במצלמה טרמית?

מצלמה טרמית היא מצלמה שקולטת את הטמפרטורה מהסביבה ומציגה את פערי הטמפרטורות בין אזורים שונים בשטח הנסרק, באמצעות תמונה צבעונית. האזורים החמים ביותר יהיו אדומים, והאזורים הקרים ביותר יהיו כחולים. באמצע אפשר למצוא את גווני הירוק, צהוב וכתום. כדי לאתר נזילה בתוך הקיר, יש לכוון את המצלמה אל עבר הקיר באופן שמאפשר לנו לראות דרכו. המצלמה תקלוט את הטמפרטורה בכל אזור הקיר, ותיצור תמונה עם האזורים החמים והקרים בו. בתמונה זו נוכל לראות את צנרת המים למשל שתהיה בדרך כלל קרה יותר מהבטון.

נזילות מים הן בדרך כלל מאוד קטנות ומאופיינות בזרם קטן ודקיק העובר בחריצי הקיר, ולכן נדרש איש מקצוע מיומן על מנת לזהות את פערי הטמפרטורה שיוצר אותו זרם אל מול הסביבה שלו, ולא תמיד זה נראה כל כך ברור בתמונה התרמית. יחד עם זאת, אם אכן ישנה נזילה באותו הקיר, השילוב של איש מקצוע מיומן שבידיו מצלמה טרמית הוא הפתרון הטוב והזול ביותר איתור הנזילה במצלמה טרמית במהירות ויעילות.

 

למה לא ללכת על האופציה המסורתית?

האופציה המסורתית מבוססת על תהליך של ניסוי וטעיה – שוברים את הקיר בודקים את הצינור ואם הנזילה לא שם, עוברים לקיר הבא וכן הלאה עד שמוצאים את מקור הנזילה. המחיר של תהליך כזה הוא גבוה מאוד וגם זמן העבודה ארוך מאוד, כך שגם העלות הכוללת של הפרויקט וגם עוגמת הנפש שתצטרכו לחוות בשיטה זו, הן גבוהות לאין ערוך ביחס לשיטה המבוססת על הטכנולוגיה הטרמית.

 

אם אתם רוצים לאתר נזילה בביתכם בדרך הזולה, המהירה והמתקדמת ביותר, איתור נזילות מים במצלמה טרמית הוא השירות שאתם צריכים לחפש, ואתם רוצים שאת העבודה יבצע איש מקצוע מנוסה שידע לפענח את התמונה הטרמית בצורה נכונה ולסייע לכם להגיע אל מקור הנזילה במהירות וללא תקלות, וכמובן במחיר הוגן.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!