השקעות נדל"ן באנגליה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

השקעות נדל"ן באנגליההשקעות נדל"ן באנגליה – נמאס לכם שכל כספי החיסכון מעלים אבק בעו"ש? ערכנו עבורכם מדריך השקעות נדל"ן באחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם!    לא מעט אנשים כיום בוחרים למשוך את כל כספם מתוכניות החיסכון נטולות הריבית שהבנקים מציעים לטובות השקעות שונות בעזרתן הכסף שלהם יפסיק לצבור אבק ויתחיל לעשות כסף. אם גם אתם רוצים להשקיע את הכסף שיושב בעו"ש או ,בתוכניות החיסכון המניבות שקלים בודדים של רווח, כדאי שתכירו את האפשרות של השקעות נדל"ן באנגליה. משקיעי נדל"ן רבים מישראל החלו לרעות בשדות זרים מעבר לים במטרה למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. שוק הנדל"ן בישראל כבר לא מאפשר למשקיעיו ליהנות מאחוזי תשואה דו ספרתיים, כפי שהיה ניתן לקבל בקלות עד לפני כשני עשורים. לכן, משקיעי נדל"ן רבים מישראל החלו להשקיע את כספם מעבר לים. רוצים גם? חשוב שתכירו את כלל היתרונות והחסרונות של השקעות נדל"ן בחו"ל בכלל ובאנגליה בפרט. אנשים רבים ששומעים שניתן לקבל אחוזי תשואה דו ספרתיים בהשקעות נדל"ן בחו"ל, רצים להשקיע לפני שהם מכירים את כל המשתמע מכך. אז אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן להתחיל להשקיע בנדל"ן מעבר לים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תוכלו ללמוד את כל מה שחשוב שתלמדו לפני שתתחילו להשקיע את כספכם בנדל"ן באנגליה, תכירו את כל היתרונות והחסרונות של השקעות בחו"ל, תכירו את הערים בעלות פוטנציאל הרווח הגדול ביותר ותדעו מה עליכם לעשות בשלב הראשון ומה אסור שתשכחו לעשות בשלב האחרון של עסקת הנדל"ן הראשונה שלכם מעבר לים.   

מה גורם למשקיעי נדל'ן רבים מישראל להרחיק אל מעבר לים, ומדוע דווקא לאנגליה? הכירו את היתרונות הגדולים של השקעת נדל"ן באנגליה!

רגע לפני שניגע בכל הדגשים החשובים אודות השקעות נדל"ן בכלל, חשוב שתכירו את כל הסיבות בגינן משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים דווקא את אנגליה בתור היעד הנדל"ני הנחשק ביותר. היתרון הראשון של רכישת דירה באנגליה על פני רכישת דירה בישראל הוא כמובן המחיר. מחירי הדירות בישראל הרקיעו שחקים במשך שני עשורים רצופים וכיום המחירים לא מאפשרים לעל אדם עם חיסכון סמלי לרכוש דירה להשקעה. לעומת זאת, מחירי הדיור באנגליה מאפשרים לכל משקיע (לרבות משקיעים ממדינות זרות), להתחדש עם דירת מגורים במחירים זולים בעשרות אחוזים, החל מ 250,000 שקלים בלבד. אז אם גם לכם אין הון עצמי גבוה במיוחד ובכל זאת הייתם רוצים להתחיל להניע את כספיכם לקבלת אחוזי תשואה יפים, השקעות נדל"ן באנגליה יכולות להתאים לכם. אך חשוב להבהיר, גם אם יש לכם הון עצמי גבוה ויכולות לרכוש דירות להשקעה בישראל, אחוזי התשואה שתקבלו על נכס באנגליה יהיו גבוהים משמעותית מאלה שתצליחו לקבל בישראל. אחוזי התשואה מחושבים על בסיס מחיר הרכישה ומחיר השכירות השנתית בנכס. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר בעולם השקעות הנדל"ן הוא שככל שמחיר הנכס יקר יותר, כך בסבירות גבוהה אחוזי התשואה שהוא יניב לבעליו יהיו נמוכים יותר. מסיבה זו השקעות נדל"ן באנגליה הפכו מבוקשות במיוחד על ידי ישראלים רבים שמצליחים לרכוש נכסים מעבר לים במחירים שלא נראו בישראל כשני עשורים. בחירה נכונה של דירת מגורים באנגליה לטובת השקעת נדל"ן מניב תסב למשקיע תשואה שנתית הנעה בין 7% ל 10%! תשואה חלומית שבגבולות ישראל כנראה תישאר בתור חלום רחוק שלא ניתן להגשים. 

שוק הנדל"ן בישראל זינק במאות אחוזים? באנגליה תוכלו למצוא ערים שרק מתחילות את הזינוק! 

מעבר לכך, ישנן לא מעט ערים אטרקטיביות באנגליה שנמצאות בעיצומו של הליך התפתחות משמעותי, מה שעתיד כמובן להסב למשקיע בהן רווח במישור נוסף, מישור עליית ערך הנכס. חלק גדול מערי ישראל כבר עשו את הזינוק במחירים, מה שבדיוק מתחיל בערים רבות באנגליה. בין הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה באנגליה ניתן למנות את מנצ'סטר, ניוקאסל, שפיל או לונדון כמובן. כלל הערים הללו צפויות להמשיך מגמה עולה במחירי הדיור, מה שיכול להסב למשקיע בהם רווחים גדולים הן במישור השכירות והן במישור עליית הערך. משקיעי נדל"ן רבים שהבינו שהשוק הישראלי כבר עשה את הקפיצה שלו, מחפשים את השווקים בכל רחבי העולם שעתידים לעבור את אותה קפיצה בעליית מחירי הדיור במטרה להתחמש עם דירות מגורים במחירים זולים ולמכור אותן מספר שנים לאחר מכן, לאחר עליית ערך המגולמת באחוזים דו ספרתיים. כלל היתרונות שאנגליה מציעה למשקיעים זרים ממושכים לא מעט ישראלים לבחון היטב את כל שוק הנדל"ן האנגלי ולאתר את הערים האטרקטיביות ביותר שיצליחו לייצר למשקיעים בהן רווחים גדולים.   

בשונה ממדינות רבות בכל רחבי העולם – באנגליה מחבקים את המשקיעים הזרים! הכירו את אפשרויות המימון 

אם לא די בכך, בשונה ממדינות רבות בכל רחבי העולם, אנגליה מקבלת בזרועות פתוחות את משקיעי הנדל"ן הישראלים. ישנן לא מעט מדינות שבוחרות להכביד על משקיעים זרים במדינתם משיקולים רבים. לעומת מדינות אלה, אנגליה מאפשרת למשקיעי נדל"ן ישראלים ליהנות מתנאים אידיאליים להשקעות חכמות המניבות אחוזי תשואה גבוהים בהרבה מאחוזי התשואה שניתן לקבל בישראל. צריכים לקחת משכנתא לרכישת ההשקעה שלכם? באנגליה תוכלו לקבל עד 70% משווי הנכס בהלוואת משכנתא. משקיעים רבים בישראל לא זכאים לקבל אחוזי מימון גבוהים כל כך במדינת מגוריהם (משקיעים זכאים לקבל 50% משכנתא על דירה שניה בישראל).   

חוששים משחיקת אחוזי התשואה בחיפוש אחר המשכיר הנכון? הסטודנטים באנגליה ידאגו לשלם עבור כל דירה הממוקמת בסמוך למקום לימודיהם!

יתרון נוסף ממנו תוכלו ליהנות אם תבחרו להשקיע דווקא באנגליה הוא קהילת סטודנטים גדולה במיוחד. משקיעי נדל"ן בכל רחבי העולם תמיד מחפשים את האזורים בהם הביקוש לדירות מגורים גבוה במיוחד. בחירת דירת מגורים באזור נידח ללא ביקוש גבוה, עלולה להותיר את המשקיע ללא שוכר לתקופת זמן ארוכה, מה שישחוק את אחוזי התשואה המיוחלים ובמקרים חריגים אף עלול לגרום להפסד הקרן. מסיבה זו חשוב לדעת שאנגליה בכלל ועריה הבולטות בפרט כוללות קהילת סטודנטים גדולה במיוחד. בחירת דירה להשקעה באנגליה באזור הסמוך למרכזי למידה תבטיח שבכל רגע נתון יהיה ביקוש גבוה של סטודנטים לשכירות בקרבת מקום המכללה בה הם לומדים. יתרון זה מאפשר למשקיעים רבים להצליח להשכיר את דירות המגורים שרכשו תוך תקופת זמן קצרה כך שכבר מהשנה הראשונה להשקעה הם נהנים מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. בחירה נכונה של דירת מגורים להשקעה באנגליה בקרבת מרכזי למידה תאפשר גם לכם להשכיר את הנכס תוך ימים בודדים ולקבל עליו שכירות גבוהה. חשוב לדעת שישנם מקומות רבים באנגליה בהם מקימים מעונות סטודנטים הפתוחים למכירה למשקיעים מכל רחבי העולם. משקיעים רבים בוחרים לרכוש דירה או חדר במעונות הסטודנטים וליהנות מביקוש גבוה במיוחד, ניהול על ידי המעונות ועוד לא מעט תנאים אטרקטיביים במיוחד. אם כלל היתרונות הללו הצליחו לשכנע גם אתכם למשוך את הכסף שיושב בפק"מ או בעו"ש, חשוב שתכירו את כל המושגים הבסיסיים והטיפים החשובים שיבטיחו שתצליחו לבחור נכון השקעת נדל"ן מנצחת באנגליה.   

הכירו את כל אפשרויות ההשקעה האהובות ביותר על הישראלים – רכישת דירה בזול בערים צפוניות

איך תבחרו נכון את ההשקעה הטובה ביותר עבורכם באנגליה אתם שואלים? בחרנו עבורכם את אפשרויות ההשקעה האהובות ביותר על הישראלים. האפשרות הראשונה היא אפשרות השקעה במנצ'סטר, בלידנס, בשפילד ובעוד מגוון ערים צפוניות. המחירים שתוכלו למצוא בצפון אנגליה על דירת מגורים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. רכישת דירת מגורים במחירים זולים מאפשרת לישראלים רבים עם חיסכון קטן להצליח לרכוש דירה בצפון אנגליה וליהנות הן מתשואה גבוהה על השכירות והן מעליית ערך משמעותית. אז אם גם אתם מתחילים להשקיע בנדל"ן מעבר לים ללא הון עצמי גבוה במיוחד, אפשרות זו של השקעה בערים צפוניות היא הטובה ביותר עבורכם. אזור הצפון ברובו עדיין לא עשה את הזינוק במחירי הדיור, מה שמאפשר לכם ליהנות מעליית ערך משמעותית.   

השקעה בדיור מוגן באנגליה – כל היתרונות בדיור המוגן 

אפשרות נוספת שהפכה אטרקטיבית במיוחד בשנים האחרונות היא הדיור המוגן. משקיעים רבים שבוחרים להתחדש עם נכסים באנגליה בוחרים להשקיע דווקא בדיור המוגן וזאת לאור מספר יתרונות משמעותיים שיש לאפשרות זו על פני כל חלופה אחרת. היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא קבלת שכירות מובטחת מהיום הראשון. משקיעים רבים חוששים להשקיע מעבר לים על אף שהם יכולים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד בגין המרחק. המרחק מקשה על כל הליך בחירת השוכרים והכנסתם לדירה, מה שבאמת פוגע במשקיעים בודדים ושוחק את אחוזי התשואה השנתיים. אז אם גם אתם חוששים מאי הצלחה לאתר את השוכר המתאים לדירה שלכם מעבר לים, אפשרות זו של השקעה בדיוק מוגן יכולה להתאים לכם. אפשרות השקעה זו מניבה אחוזי תשואה גבוהים וכוללת גם מערך שלם של תפעול ותחזוקה שישמור על הנכס שלכם בצורה מיטבית. 

מחפשים השקעה סולידית ובטוחה? נדל"ן מניב באנגליה היא התשובה עבורכם!

החלטתם לעשות צעד ולקדם רכישת דירה להשקעה באנגליה? חשוב שתכירו את כל המושגים הבסיסיים, המסלולים האפשריים והסיכונים הכלולים בהשקעות נדל'ן מעבר לים בכלל ובאנגליה בפרט. תחילה חשוב להבדיל בין מספר עסקאות נדל"ן להשקעה. ישנם לא מעט מסלולי השקעה אפשריים בעולם הנדל"ן וחשוב שתכירו את המרכזיים שבהם. המסלול הראשון והסולידי ביותר הוא מסלול הנקרא נדל"ן מניב. מסלול זה כולל רכישת דירת מגורים והשכרתה לתקופת זמן ממושכת. מסלול זה מתאים לאנשים רבים שהצליחו לחסוך כמה מאות אלפי שקלים בצד. כל שנדרש לעשות זה לאתר נכס בפריים לוקיישן וליהנות משכירות קבועה חודש בחודשו. השקעת נדל"ן זו אינה מחייבת אתכם לבחון לעומק את שוק האזור בו אתם מתעניינים אך כמובן שבחינה מעמיקה תהווה ערך מוסף להשקעה ותאפשר לעם ליהנות גם מעליית ערך גבוהה של הנכס.   

מוכנים לוותר על הכנסה חודשית קבועה בשביל הגדלת ההון העצמי במהירות? כך תעשו עסקאות אקזיט באנגליה!

המסלול השני בו משקיעי נדל"ן רבים בוחרים הוא מסלול לטווח קצר וכולל קניית דירת מגורים במחיר נמוך ממחיר השוק, שיפוץ קטן וקוסמטי להשבחה ומכירה ברווח גדול. עסקאות אקזיט מעין אלה משמשים משקיעים שמוכנים לוותר על ההכנסה החודשית של נדל"ן מניב לטובת הגדלת ההון העצמי שלהם במהירות. במטרה לאתר דירת מגורים טובה במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק, אתם צריכים להכיר היטב את האזור בו אתם מתעניינים ולעיתים גם להמתין חודשים ארוכים להזדמנות שלכם. משקיעי נדל"ן מישראל שבוחרים להשקיע באנגליה לטובת עסקאות אקזיט מהירות, חייבים אנשי קשר במקום שידווחו להם על כל דירה המוצעת למכירה. מסלול השקעה זה נחשב למעט מסוכן יותר בהשוואה לנדל"ן המניב באנגליה, מהסיבה הפשוטה שכל נכס הנמכר במחיר זול ממחיר השוק, עתיד לטמון בחובו בעיות ופגמים שונים שלא תמיד ניתן לזהות. חשוב לדעת שגם אם הדירה תקינה לחלוטין, לעיתים המיקום שלה הוא הגורם למכירתה במחיר זול משמעותית ממחיר השוק. במטרה לאתר נכס נכון להשקעה בעסקאות אקזיט באנגליה, חשוב להיות ערים לסיכונים הללו ולבחון אותם לעומק.   

רוצים שילוב של תשואה גבוהה והכנסה חודשית? הכירו את הנדל"ן המסחרי באנגליה! 

מסלול השקעה נוסף באנגליה שנחשב לאחד המסלולים הרווחיים ביותר כיום הוא מסלול השקעה מסחרי. השקעות נדל"ן באנגליה לא חייבות להיות השקעות בדירות מגורים. לא מעט משקיעים סבורים שההשקעה הטובה ביותר שמניבה את אחוזי התשואה הגבוהים ביותר היא דווקא השקעה בנכס מסחרי. השקעה בדירת מגורים במיקום הנכון תניב למשקיע כ 7% עד 10% תשואה מידי שנה. לעומת זאת, השקעה בנדל"ן מסחרי באנגליה יכולה להסב למשקיע המאושר אחוזי תשואה הנעים בין 10% ל 17% מידי שנה. איך משקיעים בנכס מסחרי אתם שואלים? בדומה לישראל, גם באנגליה יש לא מעט משרדים או עסקים שניתן לרכוש ולהשכיר לכל דורש. אחוזי התשואה בהשקעה מסחרית גבוהים יותר אך חשוב לזכור שלא ניתן לגור בנכס, מה פוגע בביקוש הקשיח שהופל את עסקאות הנדל"ן לבטוחות כל כך. הסיבה המרכזית בגינה משקיעים רבים לא חוששים לשים את כל כספם בהשקעות נדל"ן היא הביקוש הקשיח למקום מגורים. לא משנה מה יקרה בשוק, תמיד אנשים יצטרכו קורת גג לגור בה. לכן, הסיכויים שהביקוש לדירות מגורים יפגע נמוך עד לא קיים כלל. לעומת זאת, השקעת נדל"ן באנגליה בנכסים מסחריים עלולה להיפגע משינויים בביקושים. בתקופת פרוץ נגיף הקורונה עובדי משרד רבים הוצאו לעבודה מהבית, מה שברגע אחד הוריד את הביקושים למשרדים בעשרות אחוזים. לכן, אפשרות זו של השקעת נדל"ן מסחרי באנגליה אמנם תסב לכם אחוזי תשואה גבוהים, אך גם תכלול רמת סיכון גבוהה יותר בהשוואה להשקעת נדל"ן מניב. 

לסיכום, חשוב שתתאימו את אפשרות ההשקעה לפרופיל המשקיע שלכם – כך תוכלו גם ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים וגם לישון טוב בלילה! 

לסיכום, אם יש לכם חיסכון קטן שיושב בפק"מ ללא ריבית או גרוע מכך, בחשבון העובר ושב, השקעות נדל"ן באנגליה יכולות להתאים לכם. משקיעי נדל"ן רבים מישראל מסמנים את אנגליה כיעד הנדל"ני האטרקטיבי ביותר וזאת מכמה יתרונות משמעותיים שיש להשקעה מעבר לים. אחוזי התשואה שתקבלו על השקעת נדל"ן באנגליה יעמדו על כ 7% עד 10% לעומת כ 2.5% עד 5% בישראל. מעבר לכך, עלות הדירות זולה בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בארץ, מה שפותח את האפשרות להשקיע גם בפני אנשים עם הון עצמי נמוך. ישנם מסלולי השקעה רבים ואטרקטיביים באנגליה כאשר המרכזיים שבהם הם: רכישת דירות במחירים זולים באזור הצפוני, רכישת דירת מגורים בדיור מוגן, רכישת דירת מגורים במעונות סטודנטים וכמובן גם רכישת נדל"ן מסחרי לבתי עסקים ומשרדים. בחרו נכון את ההשקעה המתאימה ביותר עבורכם וקחו בחשבון את כל הסיכונים שהיא כוללת. המסלול הפשוט והבטוח ביותר עבור המשקיע המתחיל הוא נדל"ן מניב בפריים לוקיישן באחת מהערים הגדולות של אנגליה. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!