משכנתאות – חברות הייעוץ לצידכם

תחום המשכנתאות מגלגל סביבו כסף רב ואנחנו – האזרח הממוצע, במרכז העניינים. סכומי הכסף שבהם מדובר, הם מהגבוהים ביותר שאדם פרטי ממוצע מוציא ועוסק בהם. על רקע זה ולא רק, יש חשיבות רבה להסתייעות בחברת ייעוץ שמתמחה בנושא. מה חשוב לדעת על כך?

למה דרוש ייעוץ?

לצד סכומי הכסף החריגים שבהם מדובר לאורך זמן, המשכנתא היא נושא מורכב למדי, שקשור לאינספור מושגים ותחומים כספיים ואחרים (כמו למשל ביטוח). רוב לוקחי המשכנתאות אינם מומחים בנושאים אלה. כתוצאה מכך, הם נתקלים שוב ושוב במושגים שהם רואים לראשונה, בדברים שלא מובנים להם עד הסוף אם בכלל וב"אותיות קטנות" שמבחינת החשיבות למעשה אינן "קטנות" כלל וכלל. לכל שינוי בנושא זה, יש מי שניגשים בחשש ובמידה מסוימת בצדק. ייתכן שאתם משלמים על המשכנתא יותר מכפי שיכולתם לשלם אם הייתם "ממחזרים" אותה. ייתכן שאתם לא מודעים לפרטים של האפשרויות השונות בתחום זה. סביר מאוד, שאתם לא מעודכנים בכל החדשות וההתפתחויות האחרונות, בחקיקה בנידון ובכלל. הסתייעות בשירותי חברה לייעוץ משכנתאות, היא התשובה האולטימטיבית לכך.

למה חברת ייעוץ?

למה דווקא חברת ייעוץ ולא יועצי המשכנתא בבנק שבו לקחתם אותה? או בבנק אחר? התשובה:  אובייקטיביות. הם לא אובייקטיבים ולא דואגים רק (אם בכלל) לאינטרסים שלכם. למה לא להקשיב לחברים וקרובים שחולקים איתכם מניסיונם וידיעותיהם? בהחלט להקשיב, אבל לקחת בעירבון מוגבל. מאחר שזה לא תחום המומחיות שלהם. עוד נקודה שחשוב לציין, היא שפרטים קטנים עושים בנושא כזה הבדל גדול מאוד. לדוגמה: אתם עשויים לדעת על שיקול מסוים, שבגללו נראה לכם (למשל) שלא כדאי לבצע פעולה מסוימת בנושא המשכנתא שלכם. חבר טוב מספר לכם פרשה מסוימת מניסיונו, שבה הוא מתמצא היטב וממנה עולה שדווקא כן כדאי לבצע את הפעולה המדוברת. אלא ששניכם עשויים שלא לדעת מידע קריטי נוסף שיש ליועץ משכנתאות מומחה, שיגרום לכם לראות את הדברים בצורה שונה לגמרי. אם הייתם פועלים בהתאם לכל אחת מהאפשרויות – לפי הבנתכם, הבנת החבר או הייעוץ המקצועי, בכל אחד מהמקרים התוצאות היו עשויות להיות שונות מאוד, כולל מבחינת ההשלכות הכספיות. 

כיצד בוחרים חברה כזו?

חברת ייעוץ משכנתאות מספקת שירות קריטי, שמתבטא בסכומי כסף רבים שתוכלו לחסוך בעזרתה. במקביל, זה הוא שרות מקצועי איכותי, שמחירו איננו זול (גם אם לא יקר יותר מדי). לכן, ברור שבחירת חברה מסוג זה לא מתבצעת כלאחר יד. דרך אחת ראשונית בה כדאי לנקוט לשם איתור חברות כאלה, היא לשאול חברים ומשפחה – האם ומי, מכיר והתנסה עם מומחים כאלה? המלצות אישיות מסוג זה רבות ערך במיוחד, מאחר שמדובר באנשים שעליהם אתם סומכים. חיפוש באינטרנט יעלה מידע על חברות זמינות וביקורות שונות לגביהן. כמו כן, כדאי וחשוב להתרשם ישירות מאתר החברה וגם בפגישת היכרות אישית.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!